fredag 18. desember 2015

En snøman i craft


Moro å lage julekort
som ikke har de tradisjonelle julefargene også.

Her har jeg kun brukt
Craft kartong og vanilla Bazzill.

*

Blir med på disse utfordringsbloggene:
- Card and Scrap: Udfordring 108 - Alt er lov
- Crafty Boots Challenges: Christmas Chalenge
- 4 Crafty Chicks: 4CC#277 - Snowman or Snowmen
- Papirplaneten: Utfordring # 1 - Jul
- Nordsalten hobbyklubb: # 130 - Alt er lov
- Kort o Mania: Utfordring # 143 - Jul
- Hjerteboden - papir og sånt: Desemberutfordring - Jul
- Kreativ Scrapping: Utfordring #12 - Alt er lov
- Scrappegarasjen: Utfordring 19 - Vinter

 *


Til dette kortet har jeg brukt
Craft kartong og vanilla Bazzill. 

På sidene har jeg brukt en 
punch fra Martha Stewart.


Snømannen er en 
die-cut fra Cottage Cutz.

'God Jul' button er 
fra Papirdesign. 
 

Inni kortet har jeg pyntet 
med Washi tape.

Stempeltrykket jeg har brukt
er fra North Star Stamps.

12 kommentarer:

FiestyCrafter (Tina) sa...

Beautiful Christmas card! Just fabulous. Thanks for joining us at 4 Crafty Chicks
Tina
Guest Designer

Line sa...

Så utrolig nydelig kort. ♥
Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.

Ta gjerne en titt på DT Call'en vi har gående også.

Klem Line

Sissel sa...

Nydelig julekort i fine farger, lekkert og enkelt.
Takk for at du deltar på KortoManias utfordring.
Klem fra Sissel

Leanne sa...

Nicely done, love the way you used Kraft paper on the white. Beautiful! Thanks for playing our challenge at 4 Crafty Chicks!

Leanne DT/4CC!

Dee's Craft Room sa...

Beautiful die cut card, it is stunning. Thank you for sharing your Christmas project with all of us at Crafty Boots Challenges.

Dionne

Anne Bente sa...

wawwww så super flot ♥

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

knuzzzz ♥

Josephine sa...

Beautiful!

Thanks for joining us at Crafty Cardmakers and More!

Anne Lill sa...

Nydelig julekort! Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb! Anne Lill- DT NSHK

Kreativelena sa...

Jeg rett og slett elsker kraft, og da trenger jeg vel ikke og si hvor mye jeg elsket dette kortet ;-)
Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten hobbyklubb på vår utfordring; Alt er lov :-)

Maikreations sa...

Such a beautiful and elegant design! Love the inside of your card as well!!! Thank you for playing along with us over at the Crafty Cardmakers & More blog! Happy crafting and a happy New Year!

Jeanett sa...

Flott julekort:)
Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Hjerteboden.
-Jeanett-

Eva R. Fandrem sa...

Artig julekort med Craft! Jeg er stor fan av Craft kartong, og bruker det masse i mine prosjekter.
Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappegarasjen!
- DT-Eva -