fredag 20. mars 2020

Brettekort med Disneys Aristokattene


I dag har jeg et brettekort
med Aristokattene å vise fram.

*

Blir med på disse utfordringene:
- Scrap the Rainbow: # 21 - Fargerikt til barn
- Nordsalten Hobbyklubb: # 181 - Kort til barn
- Creative Fingers Challenge Blog: Challenge # 182
- Crafty Catz Challenge: # 498 - Anything Goes
- Polkadoodles Craft Challenge: Wk 12 - Anything Goes
- Southern Girls Challenge: Anything Goes
- Alphabet Challenge Blog: Something for the Youngsters
- Crafty Calender Challenge: March Challenge - More Than One Fold

*


Til dette kortet har jeg brukt
hvit og rosa Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Disney,
A4 Paper Kit Aristocats.


'Gratulerer med dagen'
er stickers fra Papirdesign.

Alle kattene er dies fra Disney,
jeg har brukt Colourful Creations A5 Paper Pad
når jeg har stanset ut diesene.


Denne bretteteknikken er så kul.

Slik bretter jeg kortet:
Kartong/Bazzill 12'x12'
Preg på 3' alle veier
Brett på skrå begge veier,
og en gang på midten.


Kantpunchen jeg har brukt
er fra EK success.

Die-cutene jeg har brukt,
er fra A4 Paper Kit, The Aristocats


Stempelet 'Bursdagshilen' er fra
stempelplate 'Burdagshilsen' fra Papirdesign.


'Gratulerer' og Bursdagsklem' er 
stempler fra Norsk Stempelblad


På baksiden av kortet er det god
plass til å skrive en personlig bursdagshilsen.

Kattene oppå hatten er en
dies fra Disney.
Jeg har brukt Colourful Creations A5 Paper Pad
til å stanse ut diesen.

***

7 kommentarer:

Sue sa...

Such a wonderful card! fabulous fold thanks for joining us at Crafty Calendar Challenge hugs Sue x

Janette sa...

What a wonderful card design and I just love the images they look so cute. Thanks for sharing with us at CraftyCatz this week.x

Dawn Phillips sa...

Love it. I am now singing 'everybody wants to be a cat'. Thanks for joining in with my theme at the Alphabet Challenge. Love Dawn x

ingunnsinekort sa...

Hærlig kort! utrolig gjennomført med alle de flotte papirene og de skjønne disene:) tror både små og store barn ville glede seg stort over et sånt kort! Takk for at du deltar hos NSHK. DT Ingunn

Michela Piras sa...

Beautiful card design 😍thanks for joining in the Polkadoodles challenge 😊 Good Luck 🤞 Michela Piras DT

Kreativelena sa...

Digger brette-teknikken du har brukt, må se om jeg ikke kan få til noe slikt engang jeg og... Elsker og la meg inspirere og er så takknemlig for at du er med på utfordring hos oss.
Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

Jorunn`s scrapperier sa...

Wow her var det lagt ned masse arbeid. Digger de Disney figurene og måten du har satt alt sammen på.
Takk for at du deltar hos Scrap the Rainbow
DT Jorunn Elin