tirsdag 24. mars 2020

Påskekort laget for Tara's HobbyKrok


Det er ikke vanlig å sende 
påskekort her i landet,
men nå...
hvor landet vårt er inne i en 
meget spesiell situasjon,
tror jeg det er mange som hadde satt pris på
en hyggelig oppmerksomhet som å motta et påskekort.

Jeg tror alle kjenner noen som enten er syke,
eller sitter i karantene i disse dager.
Resten av befolkningen har også en annerledes hverdag.
Det ser heller ikke ut som vi får en vanlig påskeferie heller.

Et kort er alltid hyggelig å få!

*

Dette kortet har jeg laget for Tara's HobbyKrok,
og nederst i innlegget har jeg lagt til
bilder og link til de produktene jeg har brukt på dette kortet.

*

Blir med på disse utfordringene:
- Hobbygarasjen: Utfordring mars - Fargerikt
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challenge # 116 - Anything Goes
- Crafty Sentiments Designs Challenge Blog: Anything Goes
- Crafty Cardmakers: # 253 - Spring
- Use Your Stuff: # 394 - Spring
- Incy Wincy Designs Challenge Blog: March - Spring Fling

*


Til dette kortet har jeg
brukt hvit, svart, grønn, lys grønn
og lilla Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra en
mønsterblokk fra Craft Consortium,
blokka heter Watercolours.

'God påske' er dies,
alfabet (små bokstaver) fra Tonic Studios.


Rammen jeg har brukt 
en die fra Tonic Studios.

Jeg har brukt Distress Oxide (Tumbled glass),
og svertet litt forsiktig på det hvite på rammen.
Det går fint an å bruke andre stempelputer til dette også,
både vanlig Distress Ink og Impression Obsession sine
stempelputer.

Gresset er en die fra
Impression Obsession.


Jenta med kurven, gutten og de små
søte kaninene er alle dies fra Impression Obsession.

***

Under har jeg lagt til bilder og link til de produktene
jeg har brukt på dette kortet.



Mønsterblokk fra Craft Consortium,
blokka heter Watercolours

*



Små bokstaver-dies fra Tonic Studios

*


Ovale-ramme dies fra Tonic Studios

*



Gress-die fra Impression Obsession

*



Jente med kurv og påskeegg, dies fra Impression Obsession

*



Gutt med kurv og påskeegg, dies fra Impression Obsession

*



Søte kaniner, dies fra Impression Obsession

*
Distress Ink, stempelpute, fargen heter Tumbled glass


*


Impression Obsession stempelpute, fargen heter Sea Glass

***



6 kommentarer:

Tone K. sa...

Superherlig påskekort :)
Tusen takk for at du deltar på Hobbygarasjens utfordring :)

creationsnz sa...

A lovely Easter card. So glad you shared your Spring Fling with us at Incy WIncy, CarolG

Felix the Crafty Cat sa...

Very pretty card with a lovely spring feel. Thanks for sharing this with us at Crafty Cardmakers and good luck with the challenge, Angela xXx

Rae Ann sa...

Love the scene you created with these dies. The border on the ovals dies is so fun! I am adding those to my list!

Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs for our Anything Goes challenge.

Maria Nicotra Tinyworks sa...

Thank you for joining us at challenge Lemon Shortbread
DT Maria

Suze sa...

I like how you made the scene with silhouette images. Thank you for joining in the Spring Fling Challenge at Incy Wincy Designs.