torsdag 26. november 2015

DT-Papirlosjen - inspirasjon til vår utfordring i november


I dag blogger jeg for Papirlosjen.

Det er min tur til å inspirere
alle flinke scrappere
til å være med på vår utfordring
som denne månenden er,

 
MANNLIG/MASKULINT



Sponsoren vår denne måneden er


*

Til dette kortet har jeg brukt svart og hvit Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Autentiqie,
fra kolleksjonen Classique
- Elegant Eight
- Pretty Cute
- Elegant Nine

Motivet har jeg funnet på Pinterest.


Jeg har brukt en punch fra EK success på hver 
side av bilde.
Første gang jeg har forsøkt det, 
og synes det ble en kul effekt.
Jeg har slipt litt på kantene i tillegg.

Halvperlene jeg har pyntet med er fra
Kort og Godt.

Stempeltrykket jeg har brukt er
fra Papirdesign,
stemplet på die-cuts fra Life Style Craft.


Inni har jeg 
brukt et stempel fra Norsk Stempelblad.

Rundt allekanter har jeg svertet med Distress Ink (Black Soot)

*

Blir samtidig med på disse utfordringene:
- 4 Crafty Chicks: 4 CC # 27 - Masculine
- Creative Corner Challenge: Happy Birthday
- Polkadoodles Crafting Challenge: Week 47 - White and one other color
- Deep Ocean Challenge Blog: Challenge # 117 - White and one other color
- Brown Sugar Challenge Blog: Challenge # 173 - Anything Goes
- Artistic Inspirations: Challenge 145 - Anything Goes/Twist of Pearls
- Crafting From The Heart: Challenge 87 - Anything Goes
- Incy Wincy Designs Challenge: Tic Tac Toe (Use a die, For a man, Distress)
- Crafty Boots Challenges: Spots or Dots
- Hjerteboden - papir & sånt: Novemberutfordring - Maskulint (Til en mann)

9 kommentarer:

Claudia's kaartjes sa...

Hi,

Very cute card. Thanks for joining us at BSC.

hugs
Claudia
DT Brown Sugar Challenge
http://knutselmeisjes.blogspot.be/

BenteS sa...

Kjempeflott kort med fine detaljer!
Skikkelig artig motiv, kunne ikke annet enn å smile bredt da jeg så
det ;))

Leanne sa...

Omgosh that is hilarious, this is something that made me laugh. I was shocked and then laughed. Thanks for playing our Masculine Challenge at 4 Crafty Chicks. Great job!

Leanne DT/4CC!

Dee's Craft Room sa...

This is something a little different for a masculine card, in fact I found it very pretty with the attractive papers and lovely lacy outfit. Thank you for sharing your work with all of us at Crafty Boots Challenges.

Dionne

Karen C sa...

Wow! What a booty this girl has! LOL Fun card!! Thanks for joining our ‘Tic Tac Toe” challenge over at Incy Wincy Designs Challenge Blog!
Hugs,
Karen C

RitaK sa...

Haha, for et motiv!!!! Takk for at du deltar hos Hjerteboden. Klem fra Rita

Unknown sa...

What a great image for a fun card! Thanks for joining in the Polkadoodles challenge this fortnight, Jackie DT x

Julie Odil sa...

You got a laugh out of me on this one! I even showed it to my husband :) Thanks so much for joining our White Plus One other Color challenge at Polkadoodles. Julie, DT member

SASAYAKI GLITTER STAMPS BY NAZ sa...

Interesting card. Thank you so much for joining us at Polkadoodle's White and One other Colour challenge.
http://polkadoodle.blogspot.com.au/
Naz xxx