onsdag 18. november 2015

Pynta glassflasker


 Jeg har blitt inspirert av Pinterest
- igjen.
Så hvis det er noen som lider av 'tørke'
så kan jeg anbefale Pinterest på det varmeste.
Der er det tonnevis med inspirasjon å hente. 

 *

Blir med på disse utfordringene med disse flaskene:
- Not Just Cards Challenges: Challenge # 26 - November
- Artistic Inspirations: Challenge # 144  -Anything Goes/Twist of Feminine
-Allsorts Challenge Blog: Week 337 - Anything But a Card
- Scrapbook Stamp Society Challenge Blog: Challenge 79 - Anything Goes option Pearls and Lace/Ribbon
- Crafting From The Heart: Challenge 86 - Anything Goes
- Craft your passion challenges: Challenge # 288 - Always Anything Goes
-Fan-Tastic Tuesday: Challenge 112 - Anything Goes with a twist...use some purple
- Through The Craft Room Door: THCRD Challenge - Anything Goes
- Crafty Sentiments Design: Anything Goes Challenge

*


 Jeg har brukt glassflasker,
som er kjøpt på Søstrene Grene.
Her kan man også bruke vinflasker eller andre flasker..

Startet med et lag/strøk med Gesso,
som jeg påførte med svamp,
slik at strukturen ble ujevn.


Så har jeg malt på 2 strøk med hvit 
akrylmaling.

Mellom strøk 1 og 2,
festet jeg blonde-bånd
nederst på flaskene,
for så å male siste strøket over blonden også.
 

Til pynt har jeg brukt smykker
som ikke lenger er i bruk.
Her er det bare fantasien som
setter begrensninger.
 

 Kun det ene smykket som kunne
henge rundt flasken.
De andre har jeg festet
under hyssingen,
som jeg har limt fast øverst på flaska/tuten.


Da håper jeg at jeg har spredd litt 
inspirasjon, 
kanskje til julegaver, bursdagsgave
eller en vertinnegave :-)

11 kommentarer:

Unknown sa...

This is really a beautiful project! Love the jewelry is a great accent! Thanks for joining us at TTCRD!

Zoe Tant sa...

Clever projects. Zx

Scrapperypa sa...

Genialt

Irena Stefanova sa...

This bottles are really great, a super Christmas gift. Thanks for playing along with us at Love To Scrap! Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!
Irena DT

Anna sa...

This is a beautiful project... love it!!!Thanks for joining Craft your Passion Challenge this week!
Anna Dt

Kaija sa...

Beautiful projeckt!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.
Welcome again and Good Luck!Gr.Kaija Dt-member

KarinsArtScrap sa...

beautiful projects you have made.

Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.
Good Luck and hope to see you again

Greetings Karin DT Coördinator

Scrap World da Leo sa...

Beautiful! project Thanks for joining us over here at Scrapbook Stamp Society Challenge Blog.
Good Luck!
Eleonora DT

Tracy sa...

Thanks for joining Allsorts challenge with this great entry, good luck.
Happy crafting
Tracy x

Eemeli sa...

Oh, I like your creation a lot! Thanks for joining our challenge at Crafting From The Heart and good luck in the draw.

Hugs from Finland,
Eemeli {DT}

Anonym sa...

Gorgeous altered bottles! Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. We are looking forward to seeing you again in the next challenge.
Sara
TTCRD DT
FP3 {My Blog}