søndag 22. november 2015

Kondolansekort


 I dag har jeg et
kondolansekort og vise fram.

Det kan være vanskelig å 
finne ord.
Jeg har funnet et stempeltrykk
fra North Star Stamps,
som jeg synes passet veldig godt, 
og som jeg likte
(får klump i halsen når jeg leser det).
Bildet av diktet kan ses på det nederste bildet,
 jeg har brukt inni kortet,
men jeg skriver det her også:

 *
Sorg går ikke over.
Den tar bare en 
annen form.
En sorg ligner på havet. 
Til å begynne med 
er bølgene veldig krappe,
så kommer dønningene,
men det blir 
aldri mer havblikk.

*

Blir med på disse utfordringene:
- Penny Black Saturday Challenge: November - Dies and/or Punches
-Artistic Inspirations: Challenge 144 - Anything Goes
- Crafting From The Heart: Challenge 86 - Anything Goes
- Crafty Sentiments: Anything Goes
- Penny's Paper-Crafty Challenge Blog: Challenge 254 - Anything Goes
- Brown Sugar Challenge Blog: Challenge # 173 - Anything Goes
- Color Throwdown: Color Throwdown # 369 - Countdown
- IDIC Challenge: Challenge # 291 - Cards With Autumn Colors

*


 Til dette kortet
har jeg brukt brun Bazzill.

Mønsterarkene er fra Papirdesign: Hell og lykke
og fra Kort og Godt: Anis krem.

Motivet har jeg funnet på
Pinterest.


Die-cutten, som jeg har brukt på
hver side av motivet
er fra Precious Marieke.

'Tenker på deg' er et 
stempeltrykk
fra Norsk Stempelblad.
Jeg har brukt en punch fra EK success
og stemplet på biten.
 

Inni har jeg brukt kraft kartong. 

Jeg har brukt samme die-cut som på
framsiden.

Stempeltrykket jeg har brukt er
fra North Star Stamps.

Nærbilde av stempeltrykket
kan ses på bilde under.


6 kommentarer:

Claudia's kaartjes sa...

Hi

Sweet card. Love the colours you used. Thanks for joining us at BSC

Hugs
Claudia
DT Brown Sugar Challenge
http://knutselmeisjes.blogspot.be/

Tammy Hershberger sa...

The photograph is beautiful, and for a sympathy card I think this is just perfect. Thank you for joining us for the Color Throwdown.

Julie Odil sa...

What a beautiful scene, and a lovely sympathy card. Thanks for joining our Anything Goes challenge this week at Crafty Sentiments. Julie, DT

Lori sa...

What a lovely sympathy card! The image you used is just perfect. Thanks for joining us at The Color Throwdown!

Robin Parker sa...

What a beautiful sympathy card. Love the die cut and the picture is stunning. Thanks for sharing on The Robyn's Fetish Challenge #291 - Cards with Autumn Colors.

Ashley sa...

Gorgeous card! I love the image you chose for the front of your card. Thanks for joining us at the Robyn's Fetish Challenge Blog!

~Ashley
Robyn's Fetish Challenge Blog DT member