onsdag 16. mai 2018

Et butikkvindumed kule mannequin kjoler


Jeg har fått noen kule mannequin
figurer og ark å leke meg med,
som designer for Tara's HobbyKrok

*

Jeg har laget et tunnelkort,
og ikke brukt alt i denne pakka/blokka.
Man trenger strengt tatt ikke bruke
alt slik som det beskrives.

*

Beskrivelse på hvordan jeg har
laget kortet kan
ses litt lenger ned i innlegget.

*

Jeg blir med på disse utfordringene:
 - Crafty Creations Challenges: Challenge # 366 - Anything Goes
- Polkadoodles Crafting Challenge: Wk 19 - Anything Goes Challenge
- Crafting With Friends: Challenge 67 - Anything Goes
- Crafting from the heart: Challenge 206 - Anything Goes
- Artistic Inspirations: Challenge 200 - Anything Goes
- Creataliois Challenge: Challenge # 139 - Anything Goes optional Glitter
- Fab 'n' Funky Challenges: Retro Chic Challenge (Retro dresses)
- Papirplaneten: Mai - Alt er lov
- Scrap the Rainbow: # 1 - Alt er lov
- Scrappegarasjen: Utfordring 45 - Vår (Vår = shopping)

*


Til dette kortet har jeg brukt
svart og rosa Bazzill.

Butikkvinduet er fra
Katy Sue Design.
Papirblokken jeg har brukt heter


Vinduet har jeg klippet ut for hånd.
Ellers pleier jeg å bruke en
ramme dies til dette vinduet.

'Gratulerer med dagen' er
stickers fra Papirdesign.


Mønsterarket jeg har brukt,
mursteinbakrunn, som jeg synes passet veldig bra
til butikkvinduet er fra Studio Light, 
mønsterarket heter Industrial 2.0


Bakrunnspapiret jeg har brukt
'inni butikken' er fra
LeCrea Design,
fra blokka som heter


Jeg har brukt to kjoler,
de er buer seg ut, så man får ikke brettet
kortet helt sammen.


Moro å lage noe som
er litt anderledes enn det 
jeg er vant med.


Jeg har også pyntet med noen katter
som er die-cuts fra Spellbinders.


På baksiden av kortet er det
god plass til å skrive en personlig
hilsen.

Jeg har også pyntet med en
Spellbinder katt,
og litt Washi tape.

*

En slags forklaring på hvordan jeg har laget dette tunnel-kortet kommer her:
(flere tutorialer finnes på YouToube)

- 2 stk Bazzill/kartong i strl 6 x12 inch.
- Det ene scores på midten.
- Den andre scores på 3,6 og 9 inch.
- Den delen som er scoret på tre steder, stanses det ut et 'vindu'.
-Pynt og fest delene sammen.
- De to ytterste klaffene (på delen som er scoret på tre steder) skal festes til
delen som skal ligge underst (den som er scoret på midten).
- Score '6' skal brettes utover
*
Papirblokka med 
Mini Mannequin Paper Fashion,
fra Katy Sue Design.


Papirblokk fra LeCrea Design,
blokken heter Scenery Paper.

*

Ønsker alle en herlig
17.mai feiring.

9 kommentarer:

Chris sa...

Absolutely gorgeous! Thanks for playing along with our 'retro chic' challenge at Fab N Funky
Chris
x

Ann-Marie sa...

Gorgeous cards, two beautiful designs, love them. Thank you for sharing with us this week in our Anything Goes challenge at Polkadoodles.
Take care, Ann-Marie (Polkadoodles DT)

Trude Julie sa...

Stilig kort, så gøy du er med på utfordringen hos Scrap the Rainbow

Shylaashree sa...

Very innovative and great card.Thanks for playing along with us in our Anything Goes challenge at Polkadoodles
Shylaa DT@Polkadoodles
Adhiraacreations

Pat sa...

Such a beautiful project, fabulous design and gorgeous dresses, thanks for sharing at Fab’n’Funky this week.

Pat xx

Deepti Aggarwal sa...

Wow!! Gorgeous... Thank you so much for joining us at Crafty Creations Challenges. Hugsxx Deepti Aggarwal

Jorunn`s scrapperier sa...

ETakk for at du deltar på Scrap the Rainbow sin første utfordring
DT Jorunn Elinn ny og artig brette kort. Lekkert

pst sa...

Great cards, thanks for sharing your creation with us at Creatalicious. We hope to see you back again.

Melanie sa...

Wonderful cards!
Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional all that glitters” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
Hope to see you again in our new challenge as well…

Hugs,
Melanie
(DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

(DT Crafty Friends)

(DT The Sketchy Challenges)


PS: Sorry for the late comment, life had been very busy these past weeks…