søndag 20. mai 2018

Konfirmasjonskort til en fotballgutt

Mai er vår og konfirmasjonstid.
Derfor legger jeg ut ganske mange
konfirmasjonskort denne måneden.

*

Tusen takk for bestillingen, Irene!

*

Blir med på disse utfordringene:
- Whoopsi Daisy Challenge: Anything Goes Challenge Option to Use Die Cuts/Punches
- Cardz 4 Guyz: Challegne #194 - Men's Hobbies
- Artistic Inspirations: Challenge 200 - Anything Goes
- Hiding in My Craft Room: HIMCR # 353 - Masculine or Father's Day
- Scrap from your heart: Utfordring # 21 - Konfirmasjon
- Papirplaneten: # 28 Mai - Alt er lov
- Scrappegarasjen: Utfordring 45 - Vår (Konfirmasjonstid)
- Kreativ Scrapping Blogg: Utfordring # 5 - Konfirmasjon
- Scrappelyst: Utfordring for mai - Feiring
- Scrappiness: Utfordring # 5 - Bruk dies

*
Mal på kortet kan ses
nederst i innlegget.

*


Til dette kortet har jeg brukt
svart og hvit Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt 
er fra Kort og Godt:
- BW - Fotballtekst
- BW - Fotballgutt

Fotballbakgrunnen er
en die-cut fra Papirdesign.


Fotballgutten er en die-cut 
fra Kort og Godt.
Jeg har laget skygge til fotballgutten,
ved å tegne og klippe rundt metall diesen.

'Kjære konfirmant' er en
die-cut fra Papirdesign.

Dato er stickers fra Memory Keepers.
Navnet er stickers fra Authentique.

Kantpunchen er fra
Martha Stewart.


Stempeltrykket jeg har brukt inni
kortet er fra Kort og Godt,
fra stempelplate S-205

Det som jeg har pyntet klaffen
og sidene med er fra mønsterarkene
jeg har brukt på kortet.

*

Mal/Beskrivelse:
Kortet er 8,5 x 12 inch.
Scoret på 4,6 og 8 inch.
 Brett den midterste 'scoren' inn i kortet.
På klaffen som går inn i kortet,
bruker jeg en sirkelpunch, 
og puncher ut en halvsirkel.
Så klipper jeg på skrått inn mot midten,
slik at det blir plass til en seddel/gavekort

8 kommentarer:

Sian sa...

A great card. Thank you for joining us at Cardz 4 Guyz. Sian.

gransliltreasures sa...

Fabulous card Thank you for joining us http://cutedaisymay.blogspot.co.uk/
Hugs
Denise DT

Katrine E. Bråten sa...

Stilig konfirmasjonskort.
Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst.

linda sa...

Kjempekult. Digger formatet.
takk for at du er med i maiutfordringen hos kreativ scrapping
Linda

Crafting Suzie's Creations sa...

Hi and welcome to are Challenge this month.Thank you for sharing your project with us good luck with your entry hope to see you again soon hugs Sue DT xx

http://cutedaisymay.blogspot.co.uk/

Gunn sa...

Kjempe kult kort. Fin vri med lomme inni kortet. Takk for at du scrapper med oss i Scrap From Your Heart. Klem DT-Gunn

Bente-Heidi Mjørnaren sa...

Flott konfirmasjonskort. Stilig med kort i sort og hvitt. Takk for at du deltar i Scrappiness sin utfordring. DT Bente-Heidi

Granmargaret sa...

Great card. Thank you for joining the challenge at Whoopsi Daisy. Hope to see you again next time.