tirsdag 29. mai 2018

Let It Go - Let It Go


I dag blogger jeg for
Tara's Hobbykrok.

Jeg har brukt herlige
dies og papirer 
fra Disney Frost,
Anna, Elsa, Olaf, Sven og Kristoff.

På framsiden av kortet
er det god plass til navnet
på den som skal få kortet,
eller bare et 'Gratulerer med dagen'

Hvis du er som meg, en ekte
Disney fan, så finnes et rikelig og herlig utvalg
med dies, papierer og stempler fra Disney
hos Tara's Hobbykrok, jeg kan bl a nevne:
-Dolly og Donald Duck
- Skjønnheten og Udyret - Belle
Den lille havfruen - Ariel
- Løvenes konge
Nemo/Dory
- Langbein
- Pluto
- Frost - Anna, Elsa, Olaf
- Bambi
- Jungelboken - Mowgli
- Biler
- Snøhvit og de syv dverger
- Askepott
- Rapunzel
- Ole Brumm - Nasse, Tigergutt, Tussi

*
Jeg har brukt ark/mønster fra Scene Building Pad
til å stanse ut figurene.
Det er laget figurer, som her fra Frost,
som passer perkfekt til diesene,
og de blir kjempefine hvor alle detaljene kommer veldig fint fram når de er stanset ut.
Det går fint an å bruke restepapir når man skal bruke disse diesene også.
Når figuren er stanset ut, har den ferdige die-cuten streker som man kan klippe etter.
Det tar bare litt ekstra tid, for man må stanse ut samme figuren med flere forskjellige farger.
Til mange Disney diesene følger det også med ansiktsstempel, som går an å bruke,
hvis man ikke bruker Scene Building Pad.

*


Til dette kortet har jeg brukt
lysblå (stonewash) og hvit bling og hvit Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Disney,


Jeg har laget skygge til die-cutene jeg har brukt.
Da har jeg bare tegnet rundt selve diesen, og klippet ut.

Elsa er en die-cut fra
Disney, pyntet med litt glitterlim


die-cut fra Disney.

Den har jeg stanset ut med 

Jeg har også pyntet borden med bling.


Slik ser kortet oppslått.

Jeg har brukt mønsterark fra
Scene Builing Pad inni kortet også.

er die-cuts fra Disney.


Og Anna og Olaf er
die-cuts fra Disney.

*
Nedenfor har jeg vist fram alle produktene
jeg har brukt til dette kortet.
Alt fåes kjøpt hos Tara's Hobbykrok.


Scene Building Pad

*


Elsa

*


Glitterlim fra Stickles

*



 Script Border - Let It Go

*


 Glitter Metallics fra DCWV

 *


 Sven

*


 Kristoff

*


 Anna

*


 Olaf

*

5 kommentarer:

creatingandsharingit.blogspot.com sa...

Very nice project! Let it go, let it go... Thank you for joining us in Polkadoodles Challenge Blog. Good luck with your entry.

Tindaloo sa...

Nydelig disney kort, er kjempeglad i alle ting Frozen ♥ vakre die detaljer, kunne godt tenkt meg Olaf, så søt! :)
Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
Beklager sen kommentering ♥ DT Hilde aka. Tindaloo
PS: Om du titter innom bloggen min så har jeg en flott BloggCandy! :)

TracyM #6773 sa...

WONDERFUL scenes!
LOVE colours, textures and dimension, the sentiment is so delicate too!
Thank You for joining us at the Crafty Gals Corner :)

Anna-Karin sa...

Beautiful work! Thanks for joining us at Crafty Creations. Anna-Karin DT

Granmargaret sa...

Lovely work. Thank you for joining the challenge at Not Just Cards. Hope to see you again next time.