tirsdag 26. februar 2019

Konfirmasjonskort til en gutt, for Tara's HobbyKrok


I dag har jeg et enkelt
konfirmasjonskort å vise fram,
laget for Tara's HobbyKrok

*

Blir med på disse utfordingene:
- Crafting With Friends: Challenge 80 - Anything Goes
- Pile it on: Challenge # 151 - Pink and/or Blue
- Crafting from the heart: Challenge 237 - Anything Goes
- Polkadoodles Crafting Challenge: Wk 8 - Anything Goes
- Crafty Catz: # 450 - ATG optional twist of Something for a boy
- Creative Moments: Challenge 163 - Anything Goes
 - Through The Craft Room Door: Anything goes Challenge

*


Til dette kortet har jeg
brukt creme og blå Bazzill.


Jeg har brukt
6 i 1 ramme dies
fra Impression Obsession.

Bukselomma jeg har brukt er fra
Lenes Design, Heartfelt har en utrolig fin lomme,
som også kan brukes til dette formålet.
 Link lenger ned.

Jeg har stanset ut lomma i et mønsterpapir fra
Kaiser Craft, Basecout IV, fra kolleksjonen 'Jeans'.

Jeg stanset ut lomma i Bazzill også,
og limte under, slik at lomma ble litt mer robust.

Har markert lomma med
Staedtler tusj.

Stempeltrykket er fra
Papirdesign.
Fra stempelplate 'Lek når du kan'


På innsiden av kortet
har jeg brukt en kul dies fra
Memory Box.
Så fin til pengelomme.


Slik ser diesen ut,
uten penger.

*


Under har jeg bilder og link til produktene jeg har brukt.


5 kommentarer:

Gina's Cards sa...

Such a fabulous card. Love the pocket. Thank you for playing along at Polkadoodles Crafting https://polkadoodle.blogspot.com/, good luck and I hope you will join us again.
Hugs
Gina xx

Jac’s Playground sa...

Great pocket and love that you have another different pocked inside, thanks for joining us at Crafty Catz this week x

Jeanie Ellis - Scrapbookingmamaw sa...

What a great idea! Love it! Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
Regards,
TTCRD DT
Scrapbookingmamaw {My Blog}
Through The Craft Room Door
ttcrd.blogspot.com

creatingandsharingit.blogspot.com sa...

Great idea! Thank you for play with us at Polkadoodles anything goes challenge. Good luck in your entry.

OlgaB sa...

Very creative. Love the inside finishing touch!
Thank you for joining Creative Moments.
Hugs from Africa!
Olga