tirsdag 5. mars 2019

Bryllupskort i sølv og hvitt for Tara's HobbyKrok


Jeg synes det er så fint med 
enkle kort til bryllup.
Som her, som jeg kun har brukt
hvit og sølv.

*

Dette kortet har jeg laget for
Tara's HobbyKrok.
Kortene mine står utstilt i
butikken, hvis noen vil ta kortene i bedre øyesyn.

*

Blir med på disse utfordringene:
- Crafty Creations Challenges: Challenge # 385 - Anything Goes
- Moving Along With The Times: 92 - Sentiment Only-NO Image
- Polkadoodles Crafting Challenge: Wk 9 - Anything Goes
- Penny Black Saturday Challegne: PBSC March - Anything Goes or Clean and Simple
- Whoopsi Daisy Digi and CD Challenge: Anyting Goes with option of Circles Challenge
- Artistic Inspirations: Challenge 213 - Anything Goes
 - Crafting from the heart: Challenge 238 - Anything Goes
-Through The Craft Room Door: TTCRD Challenge - Anything Goes
- Crafty Sentiments Designs: Anything Goes Challenge
- Scrap from the heart: Utfordring # 31 - Clean and Simple

*


Til dette kortet har jeg 
brukt hvit og sølv Bazzill.


Hjertekransen er en die
fra Rox Stamps.


'Gratulerer' er egentlig en vintag die,
men det går fint an å bruke den på vanlig måte.


Hjertet med svirler er en die
fra Impression Obsession.

*

Under her har jeg lagt til bilder og link til produktene jeg har brukt:




 Hjertekrans med hjerter fra Rox Stamps


 *


 Alfabet die fra Impresssion Obsession


 *




 Heart Florish die fra Impression Obsession.

*

6 kommentarer:

Wendy L sa...

Your card looks wonderful, thanks for joining us at MAWTT. Xxx

crafty-stamper sa...

WOW stunning card love the textured cardstock and beautiful dies--really love the heart wreath--very elegent.Thank you for joining us at Artistic Inspirations
Carol DT x

jorunn`s Fristed sa...

Jeg er så glad vi har cas som utfordring denne mnd, får jo så mye inspirasjon. Et skikkelig stilfult kort du har laget. Takk for ditt bidrag til scrap from your heart, klemm jorunn

Papirhula sa...

Ett utrolig stilig og nydelig kort! Tusen takk for at du deltar hos Scrap from your heart! Klem fra DT Anita :-D

AO Creations sa...

Super cute!!! Thank you for joining us at MAWTT, good luck!!! Amy DT

Granmargaret sa...

Lovely card. Thank you for joining the Whoopsi Daisy challenge. Hope to see you again next time.