fredag 22. mars 2019

Advarsel: Meget høy bling faktor


Jeg har igjen blitt veldig inspirert.
Denne gangen av noen tager,
som Tara's HobbyKrok filmet og la ut på sin Facebook 
side da de var på messe i USA.

*

Jeg har enorme mengder bling,
halvperler og masse annet pynt,
og det var kjempegøy å pynte og stasje 
opp denne eksplosjonsboksen.

*

eksplosjonsboks.

*

Blir med på disse utfordringene:
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challegne # 89 - Anything Goes
- Crafty Creations Challenges: Challenge # 386 - Anything Goes
- The Sisterhood of Crafters: One for the Ladies/Girls
- Creatalicious Challenges: Challenge # 159 - Anything Goes optional monochrome
- Crafting With Friends: Challenge 1 - Anything Goes
- Polkadoodles Crafting Challenge: Wk 12 - Anything Goes Challenge
- Creative Moments: Challegne 165 - Anything Goes
- My Time To Craft: Challegne # 393 - Mothers Day or For a Female

*


Til denne bling boksen har jeg brukt
lilla, gull og hvit Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er 
fra en blokk fra Stamperia.
Blokken heter Provence,
kjøpt hos Tara's HobbyKrok.

Rundt på kanten av lokket har jeg festet 
et bredt pyntebånd.

Jeg har brukt en kakeserviett die 
fra Studieolight,
som jeg har stanset ut i gull Bazzill.


Boksen har jeg forseglet med ekstra Bazzill på alle sider,
også lokket.
Boksen er ganske tung, hehe


Rammene jeg har i midten er dies 
fra QK.De har jeg festet limputer under.

Jeg har pyntet med masse forskejllig bling,
halvperler,og glassperler fra Løiten Lys


Under lokket har jeg festet
rammer, dies fra QK,
hvor det er gjort plass til å skrive en liten hilsen.

Jeg har pyntet utsidene likt.
Metall rammer fra KortHobby,
og halvperler kjøpt på eBay.


Slik ser boksen ut
når man tar av lokket.
Masse,masse bling...

 Tagene er dies fra Paperrose.
De innerste tagene har jeg brukt Perlen Pen,
synes nesten ikke.

kjøpt hos Tara's HobbyKrok.

kjøpt hos Tara's HobbyKrok.

Pynten, paljetter og perler, inni Shaker boxen
er fra Galore and more,
kjøpt hos Tara's HobbyKrok.

Jeg har smurt et lag med Stickles,
fargen Gold oppå shaker boxen.

Under hver tag har jeg
limputer.


Hjørnene har jeg også pyntet
med mengder av bling.
jeg har tatt helt av, hehe.

Damen, husker ikke hva slike heter,
er fra KortHobby.

Her har jeg også pyntet med masse forskjellig
bling, halvperler og annen metallpynt.

Uglen er pynt fra KortHobby.

Under uglen og på resten av tagen,
 har jeg pyntet med bittesmå glassperler.

Flasken er fra Tim Holtz,
fylt med bittesmå perler.
Lokket har jeg limt igjen.

Her har jeg også pyntet med masse perlepynt.


I midten av boksen har jeg brukt
ramme dies fra QK,
som jeg har limputer under.

Metallhjørnene er fra Korthobby.

Og masse bling, perlepynt og halvperler
har jeg pyntet med.


Nok et bilde av hele boksen.

Begge ungene ble helt i ekstase,
og begge  vil veldig gjerne overta denne
blingbosken. Kanskje jeg må lage flere...

8 kommentarer:

Pat sa...

Absolutely fabulous jewelled box, thanks for joining in our challenge at MTTC.

Pat xx

Darlene sa...

OH WOW what a masterpiece! Just GORGEOUS Min! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘One for the Ladies/Girls’ challenge and please come back again soon!
Darlene
one of the 'Sistahs'
The Sisterhood of Crafters
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

DeniseD sa...

Very nice card! Love the detail! The incredible amount of work shows. Just gorgeous! Thanks for joining us at Craftycreationschallenges.blogspot.com

Debbie Mageed sa...

Love this gorgeous work of art! Your attention to detail is incredible. Thank you for playing with us at the Sisterhood of Crafters challenge and hope you can join us again soon.

N-Eva sa...

Wow this is just gorgeous jewelled box .Great color combination of paper Thanks for joining us at Creatalicious Challenges . Hugs Neva

Vickie Y sa...

Beautiful project. Thank you for sharing with us at The Sisterhood of Crafters.

crafty-stamper sa...

WOW stunning explosion box and love all the fabulous bling.Thank you for joining us at Crafting With Friends
Carol DT x

Melanie sa...

A wonderful box!
Thank you soo much for taking part in our "anything goes + optional monochrome” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
Hope to see you again in our new challenge as well…

Hugs,
Melanie
(DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

(DT Crafty Friends)

(DT The Sketchy Challenges)

(DT Simply Create Too)

(DT Aud Sentiments Challenge)



PS: Sorry for the late comment, life had been very busy these past weeks…