fredag 15. mars 2019

Monsterboks

Hvor kult er det ikke å gi
bort en monster boks til en liten gutt.

*

Tutorial på en slik boks
kan ses her.

*

Blir med på disse utfordringene:
- Allsorts challenge blog: Week 510 - For a Child
- Cardz 4 Guyz: Challenge # 125 To Die For
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challenge # 89 - Anything Goes
- Crafty Creations Challenges: Challenge # 386 - Anything Goes
- Crafting By Designs: Let's Hear It For The Boys
- Little red wagon: Challegne # 488 - Boyz II Men
- Cute Card Thursday: Challenge 573 - Celebrate
- Polkadoodles Crafting Challegne: Wk 11 - Anything Goes Challenge
- Creations Challenges: Challegne # 159 - Anything Goes

*


Jeg har brukt mange forskjellige
Bazzill farger til denne boksen.

Stjernene er en dies
fra Memory Box.


De små monsterne
er dies fra QK.


'Gratulerer' er en dies
fra Papirdesign


Monster stemplene og
tekstene er fra en
stempelplate fra Teqhnique Tuesday
(Tara's HobbyKrok er tomme akkurat nå, 
men den kan tas inn igjen).

Monster diesene er fra
Impression Obsession.


Jeg har brukt svart Bazzill og tegnet rundt
hver dies, og klippet ut.
Slik har jeg fått skygge bak monsterne,
jeg synes diesene kommer bedre fram da


Slik ser boksen ut når
lokket er tatt av.

Mønsterarket jeg har brukt på
sidene er fra DCWV,
fra mønsterblokka Splash.


Jeg har brukt rullende øyne, 
og de har jeg festet med Action Wobbles
fra Art Impression.


Shaker boksene jeg har brukt
er fra Jillibean Soup.

Inni boksene har jeg brukt Foam Balls,
som er små fargede isoporkuler,
som er veldig kule.


Monster diesen og stemplene
er fra Jillibean Soup.

Jeg har farget øynene til de små monsterene
med svart Staedtler

*

Under har jeg bilder og link til de produktene jeg har brukt
som kan fåes kjøpt hos Tara's HobbyKrok





Det er tomt for denne stempelplata
akkurat nå, men kan bestilles hvis det
er ønskelig.

11 kommentarer:

Ellibelle sa...

How cute and so creative! Thank you so much for sharing with us at Allsorts challenge this week!

Dawn Phillips sa...

This is such an awesome project and perfect for any little boy. Thanks for joining us at Cardz4guyz. Love Dawn x

DeniseD sa...

Very nice card! Love the monsters and the sketch . Thanks for joining us at Craftycreationschallenge.blogspot.com

JanR sa...

What an awesome make! Gotta love those big googly eyes. Thanks for joining us at Little Red Wagon.

Crafting Andy sa...

Ooh I love this. I've been wanting to make something like this for ages. But don't have the patience. Great job. Thanks for joining us at Cute Card Thursday. Hugz Andrea.x

Donna Walls sa...

Lovely make for the Crafty Creations Challenge. Thanks for sharing with us! Donna - DT Member

Sian sa...

This is so cute. I love it!

Carole Pollard sa...

Brilliant idea this is great Thanks for joining us at Crafting by designs Love Carole x Design Team

N-Eva sa...

This is a beautiful creation with great details. Love the colours and embellishments. All the elements work so well together. Thank you for sharing your wonderful project with us at Creatalicious Challenges . Hugs Neva

Cazro sa...

A stunning Monster Box, I love the monsters, so cute. Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz. We would love for you to visit us again. Caz DT.

Melanie sa...

A fabulous box!
Thank you soo much for taking part in our "anything goes + optional monochrome” challenge over at Creatalicious. You need to link back to our challenge blog to be in for the price draw though...
Hopeto see you again in our new challenge as well…

Hugs,
Melanie
(DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

(DT Crafty Friends)

(DT The Sketchy Challenges)

(DT Simply Create Too)

(DT Aud Sentiments Challenge)



PS: Sorry for the late comment, life had been very busy these past weeks…