lørdag 2. oktober 2010

Jenta med isen

Skal si det er uvant å kunne gjøre hva jeg vil - når jeg vil.... Resten av familien har dratt på høstferie, mens jeg er hjemme og er flittig student. Høyskolen tar nemlig ikke høstferie. I begynnelsen synes jeg det var skikkelig kjipt og ikke få være med - men må jo se det positive på det - jeg får lest utrolig mye. Også får jeg tatt meg noen scrappe pauser innimellom - og ingen dårlig samvittighet - herlig!
Jeg har forsøkt meg på utfordringen inne hos Lets get shabby, som denne gangen er å bli inspirert av et av to bilder, jeg valgte meg Kitchen 2, som hadde nydelige duse farger i rosa og litt mint grønt. En oppskrift fulgte med, og det var at man skulle ha med; stoff (jeg har brukt strie, og en filt blomst), 2 punchere (jeg har brukt en blomster punch og EK success punch), og fargene som er på bilde av kjøkkenet...
Jeg har brukt skissen hos Twisted Sketches - Sketch # 069, pluss at jeg slenger meg med på Vintage Udfordring 8, som er bruk av maling eller gesso - her har jeg brukt begge deler... l





Til denne layouten har jeg brukt:
- Vanilla Bazzil
- Mønsterark og stifter fra Making Memories
- Strie malt med hobbymaling fra Panduro
- Masking Tape fra Kamoi
- Crepe Paper fra Melissa Frances
- Litt av en gråpapir pose
- Gesso
- EK success punch + blomsterpunch
- Pyntebånd
- Tags fra Panduro
- Halvperler fra Kort&Godt
- Blomster fra bl a Prima, Irenes Garden og Kort&Godt
- Chipboards fra American Craft
- Stickers fra October Afternoon

8 kommentarer:

oheidia sa...

Kjempefin Lo og det var morsomt at tittelen is hadde samme farge som isen!

Hærlige lag på lag også. Kos deg med studier og scrapping i høstferien - er ikke altid så dumt å få noen dager helt for seg selv.

Meretekj sa...

Nydelig lo du har laget.
Flott bruk av maling og gesso.
Masse spennende detaljer du har fått med.
Takk for at du deltar hos Vintage utfordring,klem fra Meretekj

Lalo sa...

Another Awesome Layout Ane :)
I love everything about this page, I mean what's not to like...
Great use of the twisted sketch this week, I really enjoy seeing your work every week!!!

Anne Bente sa...

wawww total flot lo du har lavet

10000 tak for at du deltager på vintageudfordring.

Linda S. L sa...

åååå så utrolig nydelig og rosa, jeg eeeelsker rosa hi hi :D
herlige detaljer og lag på lag!
tusen takk for at du deltar hos vintage udfordring :D
klemmm fra Linda S. L

lisa sa...

Oh wow, what a stunning page. I love everything about this : )
Thanks for playing along x

Dorthe/Dob sa...

Hvor er det bare fint :)
Der er så mange smukke farver og detaljer.
Tak for deltagelsen i vintageudfordringen

Anonym sa...

I love the layering here..very very nice color combo..Thanks for playing along! :)