lørdag 8. januar 2011

Anonyme Scrappere # 13 - Bidrag 3

Trosset snøværet og tok en tur til Bikuben i dag. Jeg fikk penger til jul, og jeg har ønsket meg Epic Sixen - og endelig er jeg den heldige eier av en. Jeg har hatt revolution siden den kom, og vært veldig fornøyd, jeg bruker QK masse. Kjøpte en kakestykke dies idag, og den er jo bare knall fin, og kan brukes til mange ting. Tenk bare så morsomt å bruke en slik lekker liten sak som bordkort. Her har jeg brukt den som en liten gave, og blir derfor med (3. bidrag) inne hos Anonyme Scrappere.









Til denne har jeg brukt:
- Lilla Bazzil
- QK- kakestykke dies
- Pyntebånd, perlebånd
- Blomster fra bl a Hobbyhimmelen og Kort&Godt
- Halvperler fra Kort&Godt
- Glitterlim
- Stickers fra My Little Shoe Box

3 kommentarer:

RoseSommer sa...

Nydelig!
Og nydelige farger. Bikuben er litt av en butikk, ikke sant? Har bare vært der en gang. Litt for langt å kjøre, men har jo klart å handle på nettet hos dem, da (smile...)

Anette sa...

Sååå fint!! Nydelige, duse farger!
Takk for ditt bidrag!
Klem Anette - AS

Anne sa...

For et kjempesøtt kakestykke da, nydelig pyntet! :)
Takk for at du deltar hos AS.
Klem, Anne.