lørdag 22. januar 2011

It`s a girl

Det er så deilig med helg - selv om det er mye lesing og jobbing... kan sove litt lenger, har bedre tid til ungene, og bedre tid til å lage god mat, og selvsagt bedre tid til å scrappe... - og får jeg lest masse i tillegg, ja da er jeg riktig fornøyd med helgen...
I kveld har jeg kost meg med sketch # 139 hos Creative Scrappers, har i tillegg løst oppgaven inne hos Scrap that baby - Prompt 21, som denne gangen er: How I found out... Har ikke skrevet så mye om det på layouten, men bildet forteller i grunnen hvordan vi fant det ut - nemlig da vi var på ultralyd...





Til denne layouten har jeg brukt:
- Rosa Bazzil
- Mønster ark fra Basic Grey, Imaginisce, Blonde Moments
- Pyntebånd
- Blomster satt sammen av fra Prima, Kort&Godt, Hobbyhimmelen
- Center Kisses fra Prima
- Glitterlim
- Thickers fra American Craft

3 kommentarer:

Anonym sa...

Koselig LO -i riktige farger:)) -Ha en fin søndag videre:)) Go klem

Nancy sa...

this is so beautiful and so precious!!!!

Sarah Rice sa...

adorable layout!! love the pretty flowers