lørdag 15. januar 2011

Sommerbad

Her er min lille snutt 7 måneder - hennes første sommer... For kaldt i sjøen, men varmt i været - godt hun var så liten at hun kunne kjøle seg litt i vasken...
Jeg har brukt Sketch # 138 hos Creative Scrappers, og blir samtidig med på oppgaven inne hos Anonyme Scrappere hvor oppgaven lød: gjør materialet ditt...
Jeg har lekt meg med litt glitterspray og hobbymaling som bakgrunn. Blåste ut over malinga så jeg ble helt svimmel, hehe... Bakerst har jeg hvit bølgepapp, som har blitt svertet litt med distress ink...




Til denne layouten har jeg brukt:
- Bazzil
- Mønsterark fra Moxxic, Treehouse memories, Blonde moments
- Bølgepapp
- Pyntebånd
- Hobbymaling, Glitterspray
- Halvperler fra Kort&Godt
- Chipboards fra Panduro og BoBunny
- Thickers fra American Craft

1 kommentar:

Vibeke sa...

Hei og hopp!!:)

Så utrolig stilig denne ble!! Moro at du ble inspirert av "min" utfordring inne hos AS:)

Håper du får en fin og kreativ uke:)