tirsdag 30. april 2013

Konfirmasjonskort til gutt med pengelomme

1.mai i morgen.
Denne våren har gått fort.
Det er så deilig at det så smått begynner å bli litt grønt ute.
Det gir energi!

Mai er en måned full av konfirmasjoner,
og her skal jeg vise fram et konfirmasjonskort til en gutt.

Skal være med på disse utfordringsbloggene:
- Bearly-Mine Challenge - Challenge # 84 - Anything Goes
- Party Time Tuesdays - PTT 118 - Anything Goes
- Everybody-Art-Challenge - Challenge # 234 - Pearls
 - Crafty Sentiments - The Letter B - Brown, Blue, Black, Boy, Button


Jeg har brukt mønsterark fra MME.
Motivet er funnet på Internett.


Billett, bølgepapp fra en konfekteske, knapper
og stifter fra making Memories er litt av den pynten
jeg har brukt.
"Til konfirmanten" stempelet er fra Norsk Stempelblad.


På pengeklaffen har jeg festet en bord,
stanset ut med en Martha Stewart punch.


Konfirmasjonsdiktet er fra Papirdesign,
og er stanset ut med Spellbinders.


Halvperlene er fra Kort&Godt.
Brads fra Prima.

6 kommentarer:

Jac’s Playground sa...

Gret design, love the boots picture, thanks for joining us at Crafty Sentiments this week. Jac x

mixamatoasties sa...

Great design.

Thanks for sharing at Crafty Sentiments this week.

Susan

Jules sa...

A great design and it's nice to see something a little different. Thank you for joining us at Bearly Mine Challenges. Good Luck xoxoxo

Jackie W sa...

Love this card! Your design is fabulous! Thanks for joining in our B challenge at Crafty Sentiments!
Jackie W :)

Heather sa...

A fabulous gift card, a wonderful design and colour scheme, your image is stunning and such great details!!

Thanks for joining Everybody Art Challenge,
hugs
Heather xx

Cathy sa...

Simply fabulous.Thank you for joining in the B challenge this week over at Crafty Sentiments.
Cathy xx