lørdag 6. april 2013

Lilla tagkort

I dag skal jeg vise fram et lilla
tag kort.

Ei som er på bachelor gruppa mi
som fikk dette...

Skal være med på disse utfordringsbloggene:
- Nordsalten hobbyklubb - Utfordring # 71 - Bruk utstansere (punch/dies)
- Kreative Stempelfreunde  # 74 - Punchings
- Papertake Weekly Challenge - Anything Goes
- 2 Sisters Challenge Blog - Challenge # 138 - Anything Goes


Jeg har brukt lilla, rosa og vanilla Bazzil,
og mønsterark fra Ladybug og g.s.d. studios.


Motivet har jeg funnet på nett.
stanset ut med en Spellbinders.
Motivet er festet med 3 D puter.
I det nederste hjørnet har jeg en Memory Box dies.


Navnet er punchet ut med en Dymo-teip.


Pyntebåndet er fra Stoff&Stil.
I tillegg har jeg brukt en knapp,
og litt hyssing.


Øverst på tagen har jeg brukt en
Martha Stewart punch.
Tusen takk for lånet, Sigrun!
(Nå har jeg kjøpt en til meg selv :-) )
Panelet under skrivefeltet,
og skrivefeltet har jeg brukt en
hjørnepunch på.

3 kommentarer:

Brita sa...

Så stilig!! Nydelige farger og flott bruk av dies. Takk for at du scrapper med NSHK.
Brita

Anonym sa...

great creation thanks for sharing with us at 2 sisters this week good luck with the challenge Tracy x

Mari sa...

Utrolig nydelig kort! Takk for at du scrapper med NSHK!

Klem, Mari