lørdag 13. april 2013

Maritime konfirmasjonsinnbydelser og bordkort

Ikke lenge igjen til mai måned nå.
En måned full av fridager og konfirmasjoner.

Her har jeg laget innbydelser og bordkort i maritim stil.

Skal være med på disse utfordringsbloggene:
- Papirdokkene - Utfordring # 46 - April - Alt er lov
- 7 kids college fund - Challenge # 71 - Anything Goes
- Bearly-Mine Challenge - Challenge # 81 - Anything Goes
- Tuesday Throwdown - Challenge # 142 - Fancy Folds
- The Crazy Challenge - CCH # 142 - Add a Charm



Til både innbydelsene,
og bordkortene har jeg brukt
kraft kartong og den maritime mønsterark serien
fra Maya Design.



Jeg har laget en båtsmannsknopp av hamp.


Knytt en sløyfe av hyssing,
og hengt på en charm,
som det står innbydelse på.
I tillegg har jeg brukt noen halvperler fra Kort&Godt.


Den øvrige pynten er fra de dekorative mønsterarkene
fra Maya Design.
Stanset ut noen med QK,
og festet de med 3 D puter.


Bordkortene er laget aven forminsket
mal av triangelkortet.


Banner og bokstaver er fra QK.
En søt liten charm har jeg festet nederst.


Her også har jeg stanset ut et motiv fra
mønsterarkene.


Båtmannsknoppen går igjen,
her har jeg laget den med hyssing.


Jeg har ikke brukt mønsterark på alle
sidene, synes det ble litt rotete.

7 kommentarer:

Ann Kari sa...

wow.. så nydelig og kreativt!

Pinklady 68 sa...

KJempefint!! Så stilig layout...og flott med maritim look:-)

Ha en fin helg! KLem Laila.

Miss Emerald sa...

Amazing projects! Thnks for sharing with us at The Crazy Challenge. Good luck!

Laney sa...

WOW! Fabulous projects!!Thanks for joining us at BMC
hugs
laney

Bernardine Cuttino sa...

Fabulous masculine cards. Amazing card the images sre simply impressive. Thanks for joining in on the fun at Tuesday Throwdown. We look forward to seeing you again.
Hugs
Berni,DT
tuesdaythrowdown.

Linda sa...

Disse var kjempestilige med en tøff og flott utforming :)

Takk for at du scrapper med Papirdokkene

Synnøve sa...

Fant bloggen din idag, og digger det du lager!!! Disse innbydelsene og bordkortene er bare sååå kule!!! Faktisk så kule at jeg har tenkt å herme til min gutt sin konfirmasjon:)
Og plutselig fikk du en ny følger:))
klem