fredag 7. november 2014

3 Fold Card med herlige dies fra Magnolia


 Jo kaldere det blir,
jo mer savner jeg sol og varme...

Dette kortet er litt sommerlig,
men det er en liten trøst om
at det blir sommer igjen...

Blir med på disse utfordringene:
- The ABC Challenge - W is for Water
- Card Mania - CMC # 59 - Use You Dies
- Through The Purple Haze - Challenge # 66 - Anything Goes
- Artistic Inspirations - Challenge # 116 - Anything Goes/Happy Birthday
- Party Time Tuesday - PTT Challenge # 188 - Anything Goes
- Southern Girls Challenge - Lets Hear It For My Boy
- 7 Kids College Fund - Challenge # 112 - Anything Goes



Mange 'sider' å pynte på dette kortet.
Jeg har brukt blå-grå Bazzill,
og mønsterark fra Fabscraps: Coral 1 og 2.


Manetene er die-cut fra Magnolia.
Kraft-kartongen jeg har brukt til å stanse ut alle die-cutene 
jeg har brukt på dette kortet, er fra Tim Holtz ,
Core-Shattered.


Sjøhesten og sivet er også die-cuts fra Magnolia.
 Øyet er kjøpt på Panduro.
Sjøhesten som er stemplet på er fra Graphic 45.

  

Blekkspruten er en die-cut fra Spellbinders.
Digger den, den er så herlig.
Tanga er die-cut fra Magnolia.
Stemplet av fiskene er fra Graphic 45.

 

 På alle sidene har jeg festet små glassperler,
som jeg håpet at skulle se ut som luftbobler,
eller vann.
Har man fantasi, ser man vel det man vil :-)
 

Dette er andre siden av kortet.
 

Stemplet jeg har brukt her
er fra  Papirdesign.
Skjellet er en die-cut fra Magnolia.
Og det er den samme Kraft kartongen fra Tim Holtz jeg har brukt her.


Stempelet jeg har brukt her 
er fra Staz.
Stemplet på en die-cut fra Magnolia.
Mønsterarket jeg har brukt til å stanse ut den med er fra Prima: Sea Shore Collection.
Sivet er også die-cut fra Magnolia.
 

 Her har jeg litt plass til å skrive en personlig hilsen.
Maneten er en die-cut fra Magnolia.
Også på denne siden av kortet har jeg festet 
små glassperler.

9 kommentarer:

Dangina Martinez sa...

So beautiful! Fabulous die cuts and dp! Thank You so much for joining in at The Through The Purple Haze Challenge this week!
Hugsxx, Dangina

Sue sa...

Fabulous card so much to see! thanks so much for joining us at TTPH...good luck! Sue DT xx

butterfly dream cards sa...

Fabulous work...love the dies.

Fiona DT
TTPH

Unknown sa...

What a fabulous underwater scene, love it. Thanks for joining us at Through the Purple Haze this time.
Hugs
Dawn TTPH DT xx

BethieJ sa...

BEAUTIFUL!!!
Thank You for joining us last week at AI! Hope you will join us again!
Have a GREAT day!

Lin sa...

Oh my what a stunningly beautiful creation. I turned down those dies, your fabulous card has made me regret that!

Thanks for sharing in our Water challenge.

Lin
ABC

Meighan Wheller sa...

Wow what a fabulous card. Love all the wonderful detail. A perfect card for our challenge at ABC, thanks for sharing with us and please join us again soon. Meighan DT

Karen Oliver sa...

Its an amazing scene you have created with so much detail. Fantastic. Thanks for joining us at Southern Girls.

Jo sa...

Love the scene. Thank you for playing in our challenge at http://www.7kidscollegefund.com.