mandag 17. november 2014

Enkelt guttekort


Ny uke,
nye muligheter.

Idag skal jeg vise et guttekort.
Det blir ikke akkurat mange av de.

Her har jeg laget kortet etter størrelsen på diesen jeg har brukt.
Kortet er 4,1/8 x 4,1/8 inch.

Tusen takk for mønsterarkene, Jorid!

Jeg blir med på disse utfordringene:
- 7 Kids College Fund - Challenge #  112 - Anything Goes
- Southern Girls Challenge - Lets Hear it For My Boy
 - The Paper Nest Dolls - Challenge 23 - Anything Goes
- Fab'n'Funky Challenge - Challenge # 237 - It's Your Birthday
- Jo's Scrap Shack - FFC # 66 - Anything Goes
 - Dream Valley Challenge - Challenge # 95 - Anything Goes



 Jeg har brukt svart Bazzill og mønsterark fra Panduro.
Diesen jeg har brukt er fra Spellbinders.
Synes den er så tøff!

  

Pokalen er en Chipboard fra Prima.
Den har jeg embosset med Fran-tâge.


 Stempelet jeg har brukt er
 fra Norsk Stempel Blad.


Ønsker alle en flott og kreativ uke!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Great male themed card.Love the layering and the black layers add real interest.Thanks for joining us at Crafty Sentiments.Hope to see you again next week.
Lisa x (GDT)

Wendy Nicola Jackson sa...

Fab man's card! Beautiful card. Love the fabulous card design and dies you've used. Thanks so much for joining in the fun at Fab 'n' Funky this week for our 'Birthday' challenge. We'd love to see more of your gorgeous crafty skills in future challenges. Hugs, Wends x Fab 'n' Funky DT

Claire Dale sa...

Great male card! Thank you for joining us at Dream Valley for our latest challenge!
Claire xx
DVC DT

Wendy Nicola Jackson sa...

Back again with a different DT hat on. Thanks for joining in our 'Let's Hear It For the Boys' challenge at Southern Girls. We look forward to seeing more of your creative magic in future challenges. Hugs, Wends x SGC DT

Lin sa...

Great masculine card. I love that gold cup.

Thanks for sharing with us

Lin
Dream Valley