onsdag 19. november 2014

Brettekort i herlige farger

 Ny bretteteknikk
(for meg)...
 Ikke vanskelig i det hele tatt,
og gir en ny, morsom vri på kortet.

Jeg har brukt 2 x kraftkartong på 12x6 inch.
Skråklipte hver del,
og la de oppå hverandre og limte sammen.
Skrå delene er scoret på 3 inch.

Blir med på disse utfordringene:
- Jo's Scrap Shack - FFC # 66 - Anything Goes
- Dream Valley Challenges - Challenge # 95 - Anything Goes
- Party Time Tuesdays - PTT Challenge # 190 - Anything Goes
- Fab'n'Funky Challenges - Birthday Celebrations - week 2


Forsiden av kortet. 

 Jeg har brukt Kraft kartong,
og mønsterark fra Panduro,
fra 2 forskjellige blokker.
De har ingen navn, disse blokkene, litt dumt, egentlig...
Litt vanskelig å se, men 'Gratulerer'  og stjernene er 
stempler fra Storyteller.


Baksiden av kortet.

 Klovn, sopp, frukt, sol, ugle, stjerner,
luftballong, bamse er alle 'cut outs' fra samme blokk
som mønsterarkene.
Den lille klisterlappen nederst i venstre hjørne 
(midterste delen) står det; Håndlaget av Ane Lene.
De har jeg kjøpt på Etsy.


Luftballongen inni kortet er en die-cuts fra
La la land.
Luftballongen og ugla som står på hver sin side,
har jeg festet svarte 3 D puter under.


De bittesmå plastblomstene
har jeg kjøpt på eBay.


De herlige Chipbordene av slangen og papegøya
er fra Storyteller.

4 kommentarer:

LeseHesten sa...

Kjempefint, skal sjå om eg klarer å lage det og!

Kellie 0:) sa...

Gorgeous creations TFS and joining us at Jo's for Funday Friday

Wendy sa...

Gorgeous card...Thanks for joining in with our Birthday celebrations at Fab'n'Funky Challenges this week.
Wendy xx

Pillan sa...

Nice! Thanks for joining us at Dream Valley Challenges.
/Pillan