mandag 11. januar 2016

Baby Mikke

Som kanskje noen har fått med seg,
så har jeg takket ja
til å være med i designteamet hos
Barnemix.
Det blir spennende,
 og jeg gleder meg til å ta fatt 
oppgavene.

I dag skal jeg vise fram et Disney kort,
med Mikke som baby.

Jeg har fått litt dilla på
denne måten å lage kort på.
så det har blitt noen av disse i det siste.

Dette kortet kan brukes til
en nyfødt liten prins, eller en 1-åring,
jeg synes det passer til begge anledninger.
*

Blir med på disse utfordringene:
 - Cute Card Thursday: Challenge 407 - Hey, What's New (Baby)
- Brown Sugar Challenge Blog: Challenge # 180 - Anything Goes
- Crafting When We Can: Challenge # 110 - Something New (Baby)
- Open-Minded Crafting Fun Challenges: Challenge # 1 - Something New (Baby)
- The Cutie Pie Challenge Blog: Challenge # 95 - Kraftie Cuties
- Wags'n Whiskers Stamps: Challenge 169 - Anything Goes
- Kort o Mania: Utfordring 144 - Alt er lov
- Kreativ Scrapping Bloggen: Utfordring # 1 - Alt er lov
- Papirplaneten: Utfordring # 2 - Blått og Hvitt

*



 Til dette kortet har jeg brukt hvit Bazzill,
og mønsterark fra en Disney blokk fra Panduro.

Øverst og nederst på framsiden
har jeg brukt en punch fra EK success.


Til å stanse ut motivet,
(som er fra samme blokk),
og die-cuttingen under,
har jeg brukt dies fra Life Style Craft.

'Hipp hurra' og ballongen er 
die-cuts fra Papirdesign.

Slik ser kortet ut inni.

Lengden på biten inni er lik,
men bredden er 2 inch smalere.


 3D motivene
er stickers, også fra Disney.

Stempeltrykkene jeg har 
brukt er fra Kort og Godt.
Gullklumpen fra plate M-275
100 % gutt fra plate M-204


Stempeltrykkene har jeg stemplet på
die-cuts fra Cherry Lynn Design.

Jeg har også brukt den samme punchen 
fra EK success inni kortet.

Pynten nederst under Pluto, Mikke og Minni,
har jeg kjøpt på eBay.

Baksiden av kortet.

Her har jeg brukt en større versjon av 
en Cherry Lynn Design die enn
den jeg har brukt inni kortet.

Her er det god plass til å skrive en personlig hilsen.

14 kommentarer:

KraftyKoolKat sa...

So cute. Thank you so much for sharing your lovely creation with us at OMCFC.
Hugs
Cathy DT Member
xxxxx

Anita Sæterdal sa...

Det kortet var nydelig. Tror jeg må prøve meg på den malen jeg også.
Klem anita

Lisa xx sa...

This is adorable, however, our theme this time requires the use of Kraft card/paper so is not illegible :(

Claudia's kaartjes sa...

Hi,

Awesome card.

Thanks for joining us at BSC.

Hugs
Claudia
DT Brown Sugar Challenge

Julie Odil sa...

This is adorable! Thanks for joining our ATG challenge this time at Polkadoodles Challenge Blog. Julie, DT member

cass sa...

Great card. Thanks for joining us at Brown Sugar this week for our "Anything Goes" challenge.

Unknown sa...

This is a very sweet card. I love the colors and the image. Great work!
Thanks for sharing!
Elizabeth - OMCF DT Member

Judith sa...

This is just so sweet - how I love baby Mickey! - a really lovely card, thank you for playing along at Wags'n Whiskers this week hugs judith x

Unknown sa...

Adorable!!! Love it!! Love all the baby disney's.. they are so cute!! Love the blue stripes and spots paper! And I just love this fold too!! Absolutely wonderful!! I love it!!! Thanks so much for playing along with us at Open-Minded Crafting Fun Challenges!!! Good Luck! I hope we see you again!!

- Susan, Owner @ Open-Minded Crafting Fun Challenges
{Scrap A Thousand Words}
{Sentimental Susan - Etsy}
{Sentimental Susan - Zibbet}

Unknown sa...

I love all of the images on your card. It's so cute and crisp with the touches of white. Thanks for entering the Anything Goes Challenge at Polkadoodles, Jackie DT x

Annettes Hobby Rosettes sa...

M I C K E Y M O U S E "Mickey Mouse Club" Yay, one of my favourites growing up. I just adore this card with all of the Mickey Mouse Characters, brings back so many memories for me.
thank you for sharing such a fabulous fun card, I love it.
Thank you for sharing with us over here at Open-Minded Crafting Fun challenge and best of luck with your entry.
Annette DT

NanaConnie sa...

Thanks for playing along in our "Something New" challenge at Open-minded Crafting Fun this month. :-D Good luck.
NanaConnie DT

Astrid sa...

Et knallflott barnekort !! Så nydelig dekorert på alle sider
og bare så flott med brettingen på innsidene.
Takk for at du deltar i utfordringen
vår hos Papirplaneten. Lykke til !!

Klem, DT-Astrid

Wendy Fraser sa...

Very cute, thanks for joining us at Cutie Pie xx