lørdag 2. januar 2016

Min topp 10 liste for 2015

Så har vi startet 
et helt nytt år.

Min jul var preget av mye jobbing,
så jeg håper turnusen min blir bedre
neste jul.

I dag skal jeg vise fram min
topp 10 liste for 2015,
i tilfeldig rekkefølge.

Jeg har linket tilbake
til orginalinnlegget,
slik at hvis noen er interessert i å lese beskrivelse
og se flere bilder av prosjektene kan de bare klikke på linken,
og vips være tilbake i orginalinnlegget..

*


Nr 1


*

Nr 2



*

Nr 3
 

*

Nr 4
 

 *

Nr 5
 

*

Nr 6
 

*

Nr 7


*

Nr 8


*
 
 Nr 9
 

*

Nr 10
 


Denne hobbyen blir jeg ikke lei,
den gir meg så mye glede,
og jeg kan la kreativiteten utfolde seg maks.
 
Ønsker alle et riktig godt kreativt år!

1 kommentar:

Tone K. sa...

Godt Nytt År! :)
Oi, her var det mye flott ! :)
Vanskelig å plukke en favoritt for det er flere jeg likte kjempegodt :)
Gleder meg til å se mer i 2016 :)