tirsdag 5. januar 2016

Vikardesigner hos Barnemix

Jeg har blitt spurt om å være 
vikardesigner hos Barnemix,
og det synes jeg var veldig hyggelig,
og jeg takket ja til det.

Mitt første oppdrag, 
og som utfordringen
denne gangen lyder er:

LAG DIN EGEN BAKGRUNN 

Sponsoren denne måneden er 

Det er der digien jeg har fargelagt kommer fra.


 *


 Jeg har brukt lys grønn, 
mellomblå og rosa Bazzill.

Jeg har skåret Bazzillen i strimler og
flettet strimlene sammen.


I kantene har jeg glitterlim.

Og jeg har pyntet med halvperler.

Under motivet har jeg 
klippet en kakeserviett i 2.

Her har jeg også ett hvitt panel under 
motivet.

Motivet er en digi fra

Motivet er fargelagt med
Promarkers.

Jeg har også pyntet motivet
med litt glitterlim.

'Gratulerer' er en 
die-cut fra Kort og Godt.


Blir samtidig med på disse utfordringene:
- Glitter 'N' Sparkle: Challenge # 169 - Anything Goes
- The Paper Nest Dolls Challenge Blog: New Challenge # 01 - Anything Goes
- Scrapbook Stamp Society Challenge Blog: Challenge # 82 - Anything Goes
- Crafting From The Heart: Challenge 93 - Anything Goes
- Craft your passion challenges: Challenge 293 - Always Anything Goes
- Fairy Tale Challenge Blog: Challenge # 134 - Everything Goes
- Crafty Sentiments Designs: Anything Goes Challenge
- Scrappelyst: Utfordring for januar - Glitter
- Kreativ Scrapping bloggen: Utfordring  # 1 - Alt er lov
- Creative Corner: Anything Goes

10 kommentarer:

Papierkram sa...

WOW, so eine bezaubernde Karte mit so zarten Farben. Ich komme ins träumen.
Danke für die Teilnahme bei Fairytale Challenge und viel Glück!
LG Beate

Kaija sa...

Adorable card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.
Good Luck and Welcome again.Gr.Kaija Dt-member

kipekr sa...

Hej Ane Lene. Hvor er det et flot kort, du har lavet. Jeg elsker, at du har brugt at flette strimler. Jeg har mange strimler, når jeg skärer mine kort i rette störrelse. Nu ved jeg, hvor godt de vil se ud på et kort. Du har malet et rigtigt flot billede også. Tak for din deltagelse i ScrapbookStampSociety's utmaningsblog. Held og lykke med dit kort.

Patricia Alvarez sa...

Great card! I love the color combination. Your background is really beautiful. Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs, good luck!!! Patricia.

Creations by Shirl sa...

Very lovely on the image and design...Thanks for sharing it with Creative Corner Challenge!

Creations by Shirl sa...

I'm back to say thanks for sharing it with GNS Challenge!

Bianca van Tilburg. sa...

Beautiful creation.
Thanks for sharing us at ScrapbookStampSociety Challenge.
Hugs, Bianca Dt-member.

KarinsArtScrap sa...

this is such a beautiful card Minhobby

Thanks for join us at ScrapbookStampSociety Challenge.
Good Luck and hope to see you again

Greetings Karin DT Coördinator




crafty-stamper sa...

Love the beautifully coloured cute image and great woven background----Thank you for joining us at Crafting From The Heart
Carol DT x

Katrine E. Bråten sa...

Flott kort, spennende med flettet bakgrunn!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)