onsdag 17. februar 2010

Challenge # 67 hos Whiff of Joy

Denne gangen prøver jeg meg på utfordringsbloggen - Whiff og Joy Challenges. Stemplene fra Whiff og Joy er bare så nydelige...
Utfordringen denne uken var å bruke perler, svirler og selvfølgelig stempelmotiv fra Whiff of Joy. Her er mitt bidrag:





Til dette kortet har jeg brukt:

- Vanilla og lys rosa Bazzil

- Mønsterark fra Dreamstreet papers

- Bling fra Basic Grey

- Heartblushing fra Lace cardstock

- Pyntebånd, blomster

- Stempelmotiv fra Whiff of Joy, malt med Distress ink

- Tekst fra Papirloftet

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer!

5 kommentarer:

Unknown sa...

For et nydelig kort i lekre farger (",) Prikken over i-en med det lille stemplet - En liten Prinsesse - nede i høyre hjørne.
Hilsen fra Karin

Rasofiel sa...

Hei og takk for koselig tilbakemelding på hobbysiden :O)))

Ang distress. Da jeg begynte å male med distress pøvde jeg å blande fargene, men opplevde at fargene skilte seg fra hverandre og lagde skjolder. Uansett hva jeg prøvde ble det bare stygt, og jeg gav helt opp... Eneste fargene jeg med hell har greid å blande er tattered rose og litt tea dye til hudtone. Men som sagt, det kan være noe galt med akkurat mine distresser som gjør det. Ville hørt på et forum om tips fra andre før du tar det for gitt at det Er slik. Vet du forresten at det straks kommer en haug nye distress farger? :D Og bikuben.com (norsk butikk) har distress refiller til 25 kr stk og puter til 39 kr stk ♥ Ha en god torsdag :O) Klem Mica

Pinklady 68 sa...

Lekkert kort i rosa, hvit og beige!
Vakkert stempel og nydelig fargelagt!
Klem Laila.

Heidi sa...

Nydelig kort!! Så delikate farger og nydelig motiv:) likte også veldig godt tekststemplet du har brukt:)!!

Klem fra Heidi:)

Nina Macaulay sa...

For et nydelig kort du har satt sammen!
Jeg elsker den motiv du har brukt, den står på min 'må kjøpe' liste :O)

Lykke til

Hilsen Nina