torsdag 18. februar 2010

Challenge 91 - hos A spoon Full of Sugar

Nok en utfordringsblogg har fanget min interesse. Denne gangen var det; A Spoon Full og Sugar. Challenge 91 - Spring is in the Air, er denne ukas utfordring til et kort eller prosjekt. Jeg valgte å lage et kort, og håper det gir litt vårfølelse...? Nå er nemlig jeg lei av snø og kulde...




Til dette kortet har jeg brukt:

- Lyse gul og vanilla Bazill

- Mønsterark fra Imaginisce

- Stempelmotiv fra Sugar Nellie, malt med distress ink

- Laser-cut cardstock fra Basic Grey

- Pearl flowers fra Jenni Bowlin

- Halvperler fra Kort&Godt

- Pyntebånd og liten kakeserviett

Nok en gang må jeg takke Jorid for det flotte stempelmotivet - tusen takk!

Takker også for alle hyggelige kommentarer, de setter jeg stor pris på!!!

1 kommentar:

Pinklady 68 sa...

Nydelig kort!
Så fine farger og søtt stempel du har brukt:-)
Lekkert med bling, perlene, servietten og det gule silkebåndet:-)
Ha en riktig god helg!
Klem Laila.