torsdag 25. februar 2010

Stampavie Challenge # 83

Denne uken har Stampavie en skisseutfordring designet av Grenadine. Jeg har nok en gang brukt et stempelmotiv jeg har fått av Jorid, tusen takk, du ser at de blir brukt flittig ;-)
Jeg har brukt rosa silkebånd til å "sy" stingene, men det synes ikke så godt på bildet her...
Her er mitt bidrag til Stampavie denne uken:




Til dette kortet har jeg brukt:
- Turkis bling Bazzil
- Mønsterark fra My Mind`s Eye, Crate Paper og Doodlebug Design
- Stempelmotiv fra Sugar Nellie, malt med distress ink
- Spellbinders
- Stickers fra Little Storytellers
- Halvhjerteperler og silkebånd

Her er skissen jeg har fulgt;



1 kommentar:

Anne H. sa...

Så flott kort du har laget!
Fine farger og Gorjuss-jenta er jo så søt!
Flott løsning på skissen, takk for at du deltar hos Stampavie and More denne uken.
Anne :)