søndag 28. februar 2010

Friday Sketchers # 91

Skisseoppgave hos Friday Sketchers , denne gangen har jeg ikke brukt stempelmotiv. Min bror fyller snart år, og han samler på griser, store og små, i alle varianter. Da måtte jo jeg bare lage et kort til han med en gris. Jeg hadde ikke noe stempelmotiv av noen gris, men visste at jeg hadde en dies. Jeg trodde bare at jeg hadde en stor gris, ikke den lille som jeg har brukt her. Men det er noe med det at når jeg har bestemt meg så har jeg bestemt meg - så da ble det den diesen med den grisen - slik er det med den saken!
Her er mitt bidrag til # 91 hos Friday Sketchers:




Til dette kortet har jeg brukt:
- Vanilla Bazzil
- Mønsterark fra American Craft og October Afternoon
- Spellbinders og QK
- Shapesticers fra October Afternoon

Ingen kommentarer: