tirsdag 22. juni 2010

Forelska

Jeg fant et 20 år gammelt passbilde av meg og min kjære, som jeg har scannet og forstørret, slik at bildekvaliteten er ikke akkurat av den beste - men budskapet kommer tydelig fram her for det...
Jeg har brukt Sketch Friday inne hos Practical Scrappers, designet av min scrappevenninne, Ann-Katrin - som er så dyktig! - samtidig som jeg har løst Kammerpikenes (Scrappekammeret) utfordring # 10, som denne gangen er forelskelse...





Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra MME, Basic Grey, Junkitz, DCWV
- EK success punch
- Hjerte halvperler
- Stickers fra Little Storytellers
- Svertet kantene med distress ink

6 kommentarer:

anne marie sa...

Så herlig Lo:)
Flotte farger og skjønne hjerter,passer perfekt til bildet:)

Guro sa...

Herlig LO, her oser det virkelig forelskelse :-) Fint å få fram gamle minner på den måten!
Stilig oppsett og papirer du har valgt. Tusen takk for at du er med oss på Scrappekammeret :-)
Klem Guro

Yvonne sa...

Åh, så herlig! Stilig med alle hjertene! Lurer på om kjærstepar fremdeles trøkker seg inn i en fotoboks jeg, eller er det bare mobilen som gjelder tro? Kjempeflott minne å bruke på LO!
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Yvonne

Ingrid sa...

Herlig LO! Så artig med sånne gamle pass bilder!!! :-)
Koselig at du deltar hos scrappekammeret!
Klem,
Ingrid

Anette sa...

WOW for en stilig LO! Herlig forelsket par, og flotte farger ;) Liker veldig god de forskjellige hjertene dine ;) Myyyye forelskelse i denne LO'en ;)
Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
Klem, Anette ;)

Erin Morehouse sa...

sweet page! I love the paper with the big hearts.