søndag 27. juni 2010

Skissedilla # 66

Det er Lene som har designet ukas skisse inne hos Skissedilla. En flott skisse med mange muligheter.
Jeg har brukt et bilde av veslemor og meg. Godt at hun fortsatt synes det er greit med en mammakos, selv om det kan bli mange av de innimellom... Vips, så har de blitt så store at de ikke vil ha noe kos i det hele tatt - så for benytte sjansen så lenge jeg har den...





Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra Basic Grey og Jim Holtz
- Stempler fra TreL
- Halvperler og blomsterbånd fra Kort&Godt
- Svertet kantene med distress ink

3 kommentarer:

Miss StampAlot sa...

kjempefin LO.. stilren og flott.. kjempefint med blomsterrekka under bildet =)

Mirjam sa...

Så koslig og fint! Noe sånt jeg mente faktisk med et bilde av barna e.l på. Er det samme str som kortet jeg fikk?

Anonym sa...

Ja, en må få med seg de kosene man kan :-)
Stilig med blomsterstemplingen og båndet.

Takk for at du deltar hos Skissedilla