fredag 11. juni 2010

Happy Father`s Day

Opplevde alle foreldres mareritt igår kveld, da eldstemann ble påkjørt av en bil mens han syklet på vei hjem. Heldigvis kom han fra det med en flenge i leggen som måtte sys, litt forslått og en oppskrubbet arm. Det kunne ha gått så mye værre.... Ingen hodeskader eller brudd... Men for en opplevelse - grusomt...!

Skal si jeg har lett og lett etter et vintage bilde av en mann, det var jammen ikke lett å finne. Så hvis det er noen som vet hvor jeg kan finne flere vintagebilder av menn, hadde jeg satt stor pris på å få en eller fem linker på det....

Med dette kortet skal jeg være med på følgende utfordringsblogger:
- Stamp Something - Happy something
- C.R.A.F.T. Challenge - C.R.A.F.T. 54 - Father`s Day/Men`s Cards
- Lili of the Valley - Challenge 55 - Skisse
- Totally Gorjuss - Challenge 34 - For the boys



Til dette kortet har jeg brukt:
- Brun Bazzil
- Mønsterark fra Basic Grey, Karen Foster Design, Papirdesign, Bo Bunny, DCWV
- Motiv funnet på Images from you for you
- Pyntebånd, brads
- Stickers fra Fancy Pants og My Little Shoebox
- Svertet kantene med distress ink

5 kommentarer:

Sharon sa...

What a great card! Those papers are fabulous.

-Sanna- sa...

Flott kort.
Jeg kjøper mine vintagebilder i nettbutikker.
Forsbakk's Ting og Tang har flere, også av menn.
Det er Gudrun Loennecken-design.
Men å finne bilder av menn på nettet for å printe ut er ikke lett, det er jeg enig i. De en finner har ofte dårlig kvalitet også...

Suzi Mac sa...

Wow! what a fab card this is. Thank you so much for joining us at C.R.A.F.T. this week.
Hugs
Suzi x

paola sa...

Great take on the challenge, thanks for joining us at TG
smiles
Paola

Sandie sa...

Gorgeous!!! Very original, love it!!

Thanks for joining us on Stamp Something this week, good luck :)