torsdag 10. juni 2010

I just love....

Scrap Yourselfs oppgave denne uken er: Oh The Places You`ll Go... Jeg har brukt Sketch 190 hos Pencil Lines for å løse denne oppgaven.
Jeg har brukt bilder tatt på sørlandet, hvor jeg elsker å feriere. Heldigvis har resten av familien den samme følelsen... Jeg har feriert langs sørlandskysten fra jeg var bitteliten. Blir lissom ikke ordentlig sommer før man har fått litt saltvann i håret, og kjent lukten av tang og tare...




Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra MME, Scrapbour, Making Memories, Karen-Marie Klipp og Paper Pizazz
- QK
- Alphabet stickers og Mini monograms fra Basic Grey
- Precision File fra Basic Grey
- Svertet kantene med distress ink

5 kommentarer:

-Sanna- sa...

Herlig, riktig så sommerlig.
Og det er jo faktisk sommer, jeg har visst bare ikke fattet det enda......

Kari sa...

Så fantastisk flott LO. Herlige farger og masse flotte detaljer! Nydelig!

Tusen takk for at du har kommentert på innlegget mitt om pusen vår, det satt jeg stor pris på!

Ha en fin dag.
Klem Kari

Anonym sa...

Skikkelig hærlig -Kan lukte sjø og tang helt herfra!
God klem

Pinklady 68 sa...

Sommerlig og flott LO!

Ha en riktig god helg! Klem Laila.

Kristine sa...

those pictures looks stunning on that layout! thank you so much for sharing this with us at Scrap Yourself !!!