søndag 22. august 2010

1-2-3-GÅ

Scrap that Babys utfordring, Prompt 11, er Step by Step, jeg har brukt Practical Scrappers Sketch Friday, som denne gangen har blitt designet av min utrolige kreative og flinke scrappevenninne - Ann-Katrin. Ta en kikk innom bloggen hennes, jeg lover deg, du kommer til å like hennes kreasjoner...
Bildet er fra da sønnen min var 10 måneder, som er noen år siden allerede... Her har han akkurat fått en gå-bil, og ikke lenge etterpå gikk han rundt på ustøe bein...
Jorid har vært innom Bikuben en tur og var så snill og kjøpte med seg en punch for meg. Den har jeg brukt for første gang her... blir en stilig effekt...
MINNER STADIG OM BLOGCANDYEN MIN. KLIKK PÅ BILDE PÅ SIDEBAREN. SISTE FRIST ER 1. SEPTEMBER!
Til denne layouten har jeg brukt:
- Gul Bazzil
- Mønsterark fra Fluriest & Frost
- Gul bølgepapp
- Martha Stewart punch
- QK-pil
- Spellbinders
- QK alfabet, Spotlight og Diesel
- Tag fra et klesplagg
- Hyssing, knapper
- Blomster fra Prima
- Presicion File fra Basic Grey
- Svertet noen av kantene med distress ink

2 kommentarer:

Jenni sa...

I just love all your layouts!
I have something for you!
http://thescrapoholic.blogspot.com/2010/08/blog-award.html

Ann-Katrin sa...

Njå, du er jo bare så søt! Så mye fint du har laget, den ene lekre layouten etter den andre. You go' girl! Stilig med de bokstavene, flott med gult og herlige bilder!