fredag 6. august 2010

BLOGCANDY og Extra Cute 12 - Baby

Jeg har en BLOGCANDY gående, fram til 1. september.
Klikk på bilde på min sidebar, så finner du reglene....





Så over til Thats just so cutes - extra cute 12 - utfordring, som denne gangen var å lage noe med babyer. Gratulerer til Isabell med gutten, han var helt nydelig!

Jeg har brukt bilde av min lille tulle, her er hun kun få dager, og vi ligger fortsatt på sykehuset...
Printet ut bilde i svart/hvitt. Det ene mønsterarket jeg har brukt ser ut som en gammel blonde pute, men det synes dessverre ikke så godt på bilde her...



Til denne layouten har jeg brukt:
- Beige Bazzil
- Mønsterark fra Scrapbour, Heidi Grace Design, TPC studio
- Martha Stewart sommerfugl punch
- Pyntebånd
- 3D-puter
- Mini mono stickers fra Basic Grey
- Stickers fra Pink Paislee, Adornit
- Presicion File fra Basic Grey
- Paper Distresser fra Jim Holtz
- Svertet noen av kantene med distress ink

4 kommentarer:

Siw Eldhuset Hansen sa...

å så søt lo du har laget:)

Anonym sa...

Kjempehærlig LO:))

~Isabell~ sa...

ahh, for en delikat LO, kjenner babylukta helt hit=)

takk for gratulasjon i anledning min fødsel
og takk for ditt bidrag=)

Asil sa...

For et fantastisk bilde! Flott med den skikkelig krølla bakgrunnen og de rosa elementene!

Takk for at du delter! :)