mandag 9. august 2010

Bli med på min flotte BLOGCANDY

Jeg har kommet inn på Sykepleieskolen - hipp hurra! - og jeg har snart fødselsdag. Så da syntes jeg det var på tide med en blogcandy fra meg.....Alt du må gjøre er å:

1. Bli følger av min blogg (hvis du ikke allerede er det...)
2. Skrive om candyen i din blog, f eks på din sidebar, og linke det tilbake til denne candyen
3. Skrive en kommentar under dette innlegget, slik at jeg finner deg igjen...
Fristen går ut 1. september




Denne blogcandyen inneholder:
- 12x12 inch album med plastlommer
- 5 mønsterark fra Maja Design
- 1 mønsterark fra Inkido
- 2 pk klippeark med julemotiv fra Panduro
- 1 pk Blending Foam- 1 pk refill pages (minialbum) fra BoBunny
- Grønn og gul bølgepapp
- Bling it fra Basic Grey
- Pearls fra Kaiser Craft
- Crystal Stickers (halvperler)
- Bokark fra en gammel tysk bok
- 2 distress ink refiller (Bundled sage og Chipped Sapphire)
- 4 stempelputer fra Color Box ( Merlot, Creamy Brown, Ruby Satin, Maroon)
- 2 ruller med pyntebånd
(Tar gjerne imot råd om hvordan jeg skal beholde candyen øverst på siden. Forsøkte å endre datoen, men da kommer innlegget som planlagt, og vil da bli publisert den datoen jeg endret datoen til...hm...det skal visst ikke være lett...)

3 kommentarer:

Mona :) sa...

Nei det skal vist ikke det.. ;)
Håper du får til etterhvert..

Mona :)

Pinklady 68 sa...

Så moro at du kom inn på Sykepleieskolen:-) Gratulerer!!
Flott candy du har satt sammen!
Ha en fin og kreativ uke! Klem Laila.

pia iris sa...

jeg er gjerne med på den flotte candyen din. klem pia