mandag 16. august 2010

Under my umbrella

Jeg har brukt Twisted Sketch # 062, og denne skulle være smooth, fargene er jo ganske smooth da, så håper jeg slipper gjennom nåløye.... Utfordring # 2 inne hos Musikkstua var favorittsang. Jeg måtte bare ta Umbrella med Rihanna og som senere The Baseballs lagde en artig versjon av. Det var/er en sang som jeg ikke får ut av hodet, og min lille datter synes visst den svinger hun og. Jeg må alltid sette lyden høyere i bilen når den blir spilt. Også tok jeg disse paraoly bildene av henne i sommer som passet så bra til sangen...

MÅ BARE MINNE OM BLOGCANDYEN IGJEN - KLIKK PÅ BILDET PÅ SIDEBAREN -->



Til denne layouten har jeg brukt:
- Mønsterark fra Maja Design, Paper Adventures
- Martha Stewart punch
- QK - paraply
- 3D-puter
- Blomster fra Papirloftet, Hobbyhimmelen, Gode Minner
- Perlesnor fra Kort&Godt
- Stickers fra Doodlebug Design, BoBunny, American Craft
- Mini mono stickers fra Basic Grey
- Presicion File fra Basic Grey
- Svertet kantene med distress ink

10 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Nydelig rosa LO!

Miss StampAlot sa...

Kjempe søt LO =)

Dorthe sa...

Lækkert LO! De "perlegrene" er rigtig fine.

Iselin sa...

Nydelig LO, likte viekrlig den perlesnora :)

Takk for at du deltar hos Musikkstua.
Iselin

Unknown sa...

Nydelg LO! Og sangen er jo ikke annet enn utrolig artig!

Takk for at du deltar på musikkstuas andre utfordring, håper vi ser deg igjen neste runde.

Mvh

Carina

Nancy sa...

beautifully, beautifully done!!! TFS!

Mona sa...

Stilig LO. :) Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos oss i Musikkstua. :)

Anam_Kihaku sa...

sweet layout - love your interpretation of the Twisted Sketch.

Bococco sa...

Kult!

Tuuuusen takk for at du deltar på musikkstua. :)

Anette sa...

Stilig LO! Herlige smooth'e farger og kjempeflotte bilder! Likte veldig godt paraplyene dine, og den flotte blomsterrekka i hjørnet var bare superflott!!!
Takk for at du deltar hos Musikkstua!
Klem, Anette :)