tirsdag 7. juni 2016

Dåpskort med nusselige små tær


I dag har jeg et
dåpskort å vise fram,
med de skjønneste små føtter/tær.

Tusen takk for bestillingen, Sigrid!

*

Jeg blir med på disse utfordringene:
- Fairy Tale Challengeblog: # 144 - Girls Only
- Crafting With Friends: Challenge 22 - Anything Goes
- IDIC: Challenge # 319 - Baby Cards
The Corrosive Challenge Blog: June Challenge - Lots of Layers
- Crafting By Design: June Anything Goes Challenge
- Artistic Inspirations: Challenge 158 - Anything Goes
- Crafting From The Heart: Challenge 115 - Anything Goes
- Through The Craft Room Door: TTCRD - Anything Goes
- Crafty Sentiments Designs: Anything Goes Challenge
- Hobbygarasjen utfordringsblogg: Juni-Juli utfordring # 38 - Alt er lov

*


Til dette kortet har jeg brukt marshmallow Bazzill.

 Mønsterarkene jeg har brukt er
fra Kort og Godt (Stjerner, Hjerter).

Motivet har jeg lånt fra 
Pinterest.


Die-cuten jeg har brukt 
på hver side av motivet
er fra Joy Craft.

Elefanten er en die-cut 
fra Cottage Cutz.


 'Dåpsbarnet' er en die-cut
fra Papirdesign.

Navnet er die-cuts
fra QK-alfabetet Storybook.

Til datoen her jeg
brukt stickers fra Doodlebug Design.


Inni kortet
har jeg pyntet hver side med en 
søt smokke-banner,
som er en die-cut fra Dixi Craft.

Stempeltrykket jeg har brukt er
fra North Star Stamp.

8 kommentarer:

Gracielalife Design - by Graciela sa...

Bare nydelig igjen fra deg! Du er veldig flinke med detaljer og helhet på kortet, inne og ute. Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
DT Graciela

Jorunn`s scrapperier sa...

Å så søtt og nusselig. Aldeles nydelig kort og flott bruk av mange forskjellige dies.
Takk for at du leker med oss i Hobbygarasjen.no
DT Jorunn Elin

pia iris sa...

Skikkelig søtt kort der du har fått brukt mange fine dies.
Tenker de ble fornøyd de som fikk drtte kortet 😀
Takk for ditt bidrag til hobbygarasjen. God sommer Hilsen Pia 🌼

Mel Gee sa...

Aww this is adorable.

Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.

Regards,

TTCRD DT

Mel Gee crafts {My Blog}

Through The Craft Room Door

ttcrd.blogspot.com

BlackLissi sa...

For et herlig dåpskort Ane Lene! Og bilde er jo bare så skjønn! <3

Patricia Alvarez sa...

Adorable!! I love the die cuts around the photo. Very beautiful photo. Thanks for sharing with us over Crafty Sentiments Designs. Good luck!!! Patricia

Blue Daisy sa...

So sweet! Thank you for joining our Anything Goes Challenge #22 at Crafting With Friends!

Tracy (DT)

CraftingMum sa...

Lovely project Thanks for joining us Artistic Inspirations Louise DT x