lørdag 4. juni 2016

DT for Barnemix - Bruk knapper


I dag blogger jeg for 
Barnemix med dette kortet,
hvor utfordringen var å bruke:


KNAPPER

*

Kortet ble veldig 
jobbrelatert, hehe
- med EKG/hjerterytme og forskjellige
diagnoser, uttrykk og prosedyrer.

Jeg viste fram kortet til noen på jobb,
og det viste seg at sjefen fylte 40 år,
så da gikk kortet til henne.
Jeg har satt på navn og alder i ettertid,
som kan ses på det nederste bildet.

*


 Til dette kortet har jeg 
brukt hvit, gråblå og rød Bazzill.

Mønsterarket jeg har brukt 
er fra Authentique, 
fra kolleksjonen Nestled (Heartly).


Digi-stempelet er fra
Doctor Digi,
og det er fargelagt med Promarkers.
- KLÆR: Warm Grey 1, Demin Blue, Tea Grey
- LEPPER, KORS, NEGLER, KORS: Red, Poppy 
- HÅR: Ice Grey 1+3, Cool Grey 5
- HUD: Satin, Blush, Dusty Pink
- ØYENSKYGGE: Blue Pearl, Aegean
- MARKERING: Pastel Beige


Hjerterytmen er en die-cut
fra Life Style Craft.

Digien er stanset ut med 
die-cuts fra Spellbinders.

Knappene har jeg 
kjøpt på eBay.

Tekstene har jeg skrevet på PC
og printet ut,
og brukt en EK success puncg,
og punchet de ut.

På dette nederste bildet kan dere også se 
hvor jeg festet navnet og alder på jubilanten.
Alfabetet jeg har brukt er fra QK,
usikker på hva det heter.

Blir samtidig med på disse utfordringene:
- Fairy Tale Challengeblog: # 144 - Girls Only
- Crafting For All Seasons Challenge Blog: Challenge 127 - Make it Girly
- Alphabet Challenge Blog: G for Girlie
- 613 Avenue Create: Challenge # 178 - Anything Goes
- Crafting From The Heart: Challenge 114 - Anything Goes
- Crafting By Designs: June - Anything Goes Challenge
- The ABC Challenge: I is for Important (40 year old nurse)
- Penny's Paper-Crafty Challenge Blog: Challenge 280  - Anything Goes
- Through The Purple Haze Challenges: # 103 - Use a die and/or punch
- Kort o Mania: Utfordring # 154 - Alt er lov

7 kommentarer:

Veronique sa...

Som jeg skrev på Facebook i stad, så er kortet kjempe kult :) Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort´O´Mania.

theras kartenblog sa...

wow - that´s wonderfull and funny.
The nurse doesn´t look very friendly - I hope, she won´t hurt somebody ;)
Thanks for sharing your work with all of us at Fairytale-Challenge.
Ilse (thera)

Jackie T sa...

Hi this is a wonderful card. Thank you for joining us at Alphabet Challenge Blog challenge G for Girlie. Hugs Jackie (DT)

Chana Malkah sa...

This is too cute! Nicely composed and great treatment of that wonderful image. Thanks for playing along with us here at 613 Avenue Create!
Hugz,
Chana, Owner

Patty Sue 2 sa...

I love this fun card! I think we have all run into a nurse like this! LOL! Thank you for joining in on the fun at ABC Challenge! Good luck and please join us again! Blessings!

Planetsusie sa...

This is such a beautiful card, I just love the image and those colours! Thank you so much for entering our Through the Purple Haze (Use die cuts/Punches) Challenge this time, lots of luck to you. Hugs Sue Pxxx DT

Mari sa...

Knall stilig kort Ane Lene! Takk for at du scrapper med oss i Kort o mania!
DT-Mari