fredag 10. juni 2016

Min aller første PL


 DT-Elisabeth i Papirlosjen
sendte meg en utfordring
for en stund siden.

Skal si den har ligget og gnaget.
Jeg har ikke hatt den minste anelse 
om hva jeg skulle gjøre.

Jeg lager for det meste kort,
og det er år og dag siden jeg lagde en LO,
og det var sikkert derfor denne utfordringen
ikke var av de enkleste for meg.

Etter og ha tenkt og forsøkt en rekke ganger,
kom jeg endelig på; at innen denne hobbyen
finnes det ingen fastiter. 

Så jeg har brukt masse die-cuts
på min aller første PL og droppet bildene.

*

Blir med på disse utfordringene:
- Project Life Norge: Juni og juli - Inspirsajonsbilde (varme farger minner om sommer)
- Kreativ Scrapping Blogg: Utfordring # 6 og # 7  -Sommer og sol
- Hobbygarasjens utfordringsblogg: Juni og Juli utfordring # 38 - Alt er lov
- Hjerteboden - papir og sånt: Juniutfordring - Sommer
- 4 Crafty Chicks: 4CC #302 - Vacation
- Cute Card Thursday: Challenge # 429 - A good sport/hobbies
- The Sisterhood of Crafters: Summer Fun
- Whoopsi Daisy Challenge:Bring on the Summer Challenge
- Allsorts Challenge Blog: Week 366 - The Great Outdoors
- The Crafter's Cafe Challenge Blog: Challenge # 150 - Vacation

*


 Her er hele siden.
PL sidene og plastlommene
har jeg fått at DT-Elisabeth.

Ellers har jeg brukt svart,
gul og aprikos Bazzill.


 Fiskeren og fisken er 
die-cuts fra Tattered Lace. 

'prøve fiskelykken' er die-cuts
fra QK-alfabetet Dragonfly.


 'fantastiske' er die-cuts
fra KaBoks.
E'en har jeg klippet av et annet ord.

'London' og Big Ben etc
er die-cuts fra
Tattered Lace.


 'båtferie' er die-cuts
fra QK-alfabetet Banana Splits.

Seilbåten er en die-cut,
men jeg vet ikke hvor den er fra.


 Denne teksten er die-cuts
fra Kort og Godt,
minus spørsmålstegnet,
den er fra QK-alfabetet Banana Splits.


 'gårdsferie' er die-cuts
fra QK-alfabetet Dragonfly.

Treet med huska er en 
die-cut fra Couture design.

Kattungen og grisen er
die-cuts fra Frantic Stamper.


Paris-by-die-cuten
er fra Marianne design.

Ordene er die-cuts
fra Tattered Lace.

 'Sykkelferie' er die-cuts
fra QK-alfabetet Banana Splits.

Bokstavene er limt på en 
die-cut fra Joy Craft.

Sykkelen er en die-cut
fra Marianne design.


Så slik ble min aller første 
PL-side seende ut.
Kan ikke love at jeg lager flere,
da må jeg nok få en utfordring igjen, hehe. 



17 kommentarer:

Veronique sa...

Kjempe fin PL med mange fine detaljer. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Hjerteboden. Veronique

Darlene sa...

WOW! Look at you go! This is awesome Min! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘SUMMER TIME FUN’ challenge and please come back again soon!
Darlene
one of the 'Sistahs'
The Sisterhood of Crafters
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

susiestacey sa...

Lovely work.
Thank you for sharing at Allsorts 'Outdoors' challenge this week and good luck x Susan x

pia iris sa...

Kjempeflott side. Morsomt å se en pl side I konkurransen 😀
Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen. God sommer Hilsen Pia 🌼

pia iris sa...

Kjempeflott side. Morsomt å se en pl side I konkurransen 😀
Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen. God sommer Hilsen Pia 🌼

Unknown sa...

My you have busy with this project it looks fabulous . Thank you for sharing with us at Whoopsi Daisy but I ams sorry your entry cannot be put into the draw as our rules state that your your project must use something from a Cd. Jennifer DT member x

Granmargaret sa...

This is really great work. I love it. Thank you for joining the challenge at Whoopsi Daisy but unfortunately you haven't used a digi stamp or anything from a CD so you won't be able to go into the draw for the prize as the rules say you must use a digi stamp or something from a CD. We hope you will join in again next time using a digi stamp or something from a CD. Best wishes, Margaret.

Gunilla R sa...

Så fin sida du har gjort, med samma färgskala överallt och tuffa kontrast-färger. Faktiskt så fungerar det ju riktigt bra att göra en PL-sida utan fotografier. Tack för att du deltar på sommarutfordringen hos PLIN! /DT-Gunilla

Tamie sa...

Gorgeous creations. I love the vacation feel of them all. Great colors and layouts. Thank you for sharing your amazing inspiration with us this week at 4 Crafty Chicks Vacation Challenge.

Tamie DT

Gracielalife Design - by Graciela sa...

utrolig kult! herlige farger og oppsett på pl kortene. takk for at du deltar hos PLIN.
DT Graciela

Gracielalife Design - by Graciela sa...

herlige kort, mange flotte diecuts du har brukt. takk for at du deltar hos hobbygarasjen.no
DT Graciela

creationsnz sa...

All are super vacation cards and also go well together as a set. Thanks for joining us at the Crafters Café, CarolG & DT

Isobel sa...

Great project thanks for joining in at Whoopsi Daisy good luck x

Rita sa...

Kjempe fint :) Stilig pyntet :) tusen takk for at du deltar i utfordringen til Kreativ Scrapping :) Klem Rita, DT

Elisabeth sa...

Bare digger denne pl-siden din uten bilder. Tusen takk for at du deltar på vår sommerutfordring hos Project life i Norge

Marit Staaf sa...

Vilken härlig och annorlunda PL-sida. Så fint att använda så mycket dies. Tack för att du är med och tävlar i sommar-utfordringen hos Project Life i Norge. / DT-Marit

Spesiellinor sa...

Herlig side du har laget! :) Kjempefin!