mandag 18. desember 2017

Adventskalender hos Papirlosjen


I adventskalenderen i dag hos Papirlosjen
skal jeg vise fram en 
'God jul' banner.

Ikke så veldig tradisjonelt
for Norge å være, 
men jeg synes det var litt hyggelig 
med en slik banner i trappeoppgangen.

Denne lagde jeg ifjor,
og den skal sannelig 
opp i år også.

*


Jeg har brukt 
rød, grønn og hvit
Bazzill.


Banner die-cuten
er fra QK.


Alfabetet jeg har brukt er 
fra QK,
alfabetet heter Monograms.


Jeg har også pyntet
med brads.

Banneren er hengt opp 
med hyssing.

*

Jeg blir med på disse utfordringene:
- 4 Crafty Chicks: 4CC # 381- Christmas/Winter Critters
- Fussy and Fancy Friday Challenge: Challenge #202- Christmas
- The Crafter's Cafe Challenge Blog: #187 - Anything Christmas Related
- My Time To Craft: Challenge # 361 - Christmas Time
- Glitter 'N' Sparkle Challenge Blog: Challenge # 270 - Colour- Traditional Christmas
- Incy Wincy Designs Challenge: Red and Green
- KaBoks: Utfordring # 19 - Julepynt og borddekorasjoner
- Papirplaneten: Desember og januar utfordring - Jul i valgfrie farger
- Hjerteboden - papirog sånt: Desember og januar utfordring - Tradisjonelle julefarger
- Kreativ Scrapping Blogg: Utfordring # 12 - Jul



5 kommentarer:

Judy V sa...

Great banner! Thanks for sharing with us at Glitter N Sparkle!

cass sa...

Great Christmas banner. Thank you for entering your wonderful creation at The Crafter's Cafe this fortnight for our "Christ and/or Red White and Green" challenge.

Bente Årstad sa...

Så flott julebanner.
Takk for at du scrapper med oss hos kaBoks, DT Bente.

Bente Årstad sa...

Så fin pynt til å henge i trappeoppgangen. Artig.

Takk for du scrapper med oss hos Papirplaneten, DT Bente.

Unknown sa...

Fab Christmas banner :)
Thank you for joining us at My Time To Craft :)
Kaz DT