lørdag 9. desember 2017

Pakkelapper til julegavene


I dag skal jeg vise fram
noen enkle pakkelapper,
som kun er laget med dies og Bazzill.

Jeg har ikke pyntet og stasjet de noe mer, 
jeg synes de i grunn var fine slik de var.

Jeg har sett utrolige mange flotte eksmepler
laget med disse die-cutene,
og så ser jeg for meg julaften,
hvor pakkelappen bare blir rivd av pakka
og kastet...
...ja ja det er ikke alle som ser
jobben bak en enkel pakkelapp,
og det er nok grunnen til at jeg ikke 
har pyntet de noe mer.

Men moro å lage - ja, det var det!

Jeg blir med på disse utfordringene:
- Dream Valley Challenges: Challenge 169 - Christmas
- Little Red Wagon: Challenge # 422 - Holiday Tags and Gift Card Holders
- Moving AlongWith The Times: 60 - T'wasThe Challenge Before Christmas
- Winter Wonderland: Anything Christmas Goes
- Allsorts challenge blog: Week 445 - Snowflakes
- Papirplaneten: Desember og januaar utfordring - Jul i valgfrie farger
- Kort o Mania: Utfordring # 188 - Tradisjonell jul
- Hjerteboden-papir og sånt: Desember og januar utfordring - Tradisjonelle julefarger
- Scrappiness: Utfordring # 11 - Vinter og snø
- Papirdesign-blogg: Desemberutfordring - Jul

*


Til disse pakkelappene
har jeg brukt hvit,
rød, brun, lys blå, grå,
 rød og sølv Bazzill.


På baksiden av pakkelappene
har jeg brukt die-cuts
som det står Til/fra på.
 

Denne nydelige snøkrystall die-cuten
er fra Papirdesign.
'Til og fra' er 
die-cuts fra KaBoks.


Pepperkaken er også en
die-cut fra Papirdesign.
 

Julekulen er også en 
die-cut fra Papirdesign. 


13 kommentarer:

MRS DUCK sa...

Hi
Lovely snowflakes and gingerbread men.
Thanks for joining in at MAWTT.
Ang.

Kathleen sa...

Really lovely tags with some great images. Thank you for joining our 'Snowflake' challenge this week at Allsorts.

Kath x

Wendy L sa...

Wonderful makes, thanks for joining us at MAWTT and Allsorts, xxxx

Ellibelle sa...

So beautiful! Thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge this week!

Renate sa...

Kjempefine pakkelapper! Det får man aldri nok av, jeg er på fjerde runden nå...
Det store snøfnugget er en favoritt her <3
Takk for din deltakelse hos Papirdesign :)
God jul.
DT- Renate

Snippety Do Dah sa...

These tags are adorable! Love those dies that you used. Thank you for sharing with us this week at LRW.

CraftyLyn sa...

A beautiful project ,everyone would be delighted to receive anyone of these tags, thanks for joining us here at winter wonderland,Lyn DT.

Furrbster sa...

Wow these are really lovely,

hugz Tinz

jheuser69 sa...

Thank you for joining our challenge at Moving Along with the Times. Your project is wonderful, and I just wanted to wish you the best of luck! – DT Jodie

Veronique sa...

Kjempe fint. Tusen takk for at du deltar hos Kort´O´Mania. DT Veronique

Gunn sa...

Kjempe fine gavelapper. Enig at ikke alle ser så nøye på de lappene. Men koselig å pynte gaven med lell.
Tusen takk for at du deltar på Hjerteboden sin utfordringen denne mnd.
God Jul
Klem DT-Gunn

Gunn sa...

Flotte gavelapper, koselig med noe hjemmelaget på julegaven. Jeg lager lapper til de som vet å sette pris på det .o)
Takk for at du scrapper med oss i Papirplaneten denne mnd. Klem DT-Gunn

Tindaloo sa...

Kjempeflotte gavelapper, lekre dies! :)
Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
DT Hilde aka. Tindaloo