søndag 17. desember 2017

Nordstjernen hos The Paper Crafting


For en god stund siden fikk
jeg en hendvendelse om jeg kunne 
tenke meg å være med i serien 'Nordstjerner' i nettmagasinet
Jeg synes det var en ære om å bli spurt om slikt,
også veldig hyggelig.
Så jeg svarte på spørsmålene, 
og la ved bilder av noe jeg har laget.


Nedenfor legger jeg bilder og
link på det jeg har laget
som jeg valgte ut for 
The Paper Crafting.

*
 Jeg lager mine PL-sider
kun med dies, og her er 
en med ugler.


Link til ugle PL-siden finnes her.

*

Et artig herrekort med en
frodig pin-up

Link til dette herrekortet finnes her.

*

Å lage Halloween kort er kult,
her er fjorårets.




Her er link til innlegget på bloggen.

*

Bryllupskort i sølv og hvitt,
synes jeg er stilig.
Her er ett jeg har laget til en arbeidskollega.


Her er link til bryllupskortet.

*

Her er det et dåpskort/trekkspillkort som jeg 
lagde til min lille niese.




Her er link til orginal innlegget på bloggen.

*

Takk for at du titter innom.

Ingen kommentarer: