fredag 23. mai 2014

Diamond Fold Card

I dag skal jeg vise fram et kort jeg aldri 
har laget før - Diamond Fold Card.
Det var ikke den letteste bretteteknikken jeg har forsøkt meg på.
Vil du forsøke, så ligger bilde av mal nederst i dette innlegget.

Jeg blir med på disse utfordringene:
- IDIC - Challenge # 212 - Shaped cards only
- Stampi' for the  Weekend - For the Girls
- Hanna and Friends - Challenge # 197 - Dies
- Divas by Design - Anything Goes
- 7 Kids College Fund Challege Blog - Challenge # 100 - Anything Goes
- Top Tip Tuesday - Here Comes Summer
- Craft your passion - Challenge 214 - Pearls and Lace
- Artistic Inspiration - Challenge # 92 - Anything Goes/Punches &/or Dies
- Craftitude - Challenge # 65 - That's Die licious (Use a Die)


Til dette kortet har jeg brukt
mellom blå Bazzill.
Mønsterarkene jeg har brukt er fra Pion
- Shoreline Treasures


Motivet er også fra Pion - 'A Day in May'
Die-cutene under motivet er fra Life Style Craft.


Halvperlene rundt motivet er fra Kort&Godt.
Båndet jeg har brukt er kjøpt på Mester Grønn.


Die-cut swirlen er fra Memory Box.
Stemplet er fra Kort&Godt.


 Alle sidene er svertet med distress ink.


Ikke det letteste kortet å brette :-)


Baksiden av kortet
- god plass til å skrive en personlig  hilsen.


Bildet under er malen jeg har brukt.


11 kommentarer:

Kat W sa...

A really beautiful and unusual fancy folded design; lovely soft colours too :-)
Thanks for sharing with us at Top Tip Tuesday!
Kat x

cass sa...

WoW! beautifully crafted card, wonderful folding, thansk for joining us at Robyn's Fetish challenge this week

Helena (Gvendalen) sa...

So lovely card! Thanks for joining us at Craft Your Passion. hugs, Helena

Unknown sa...

Wonderful card! Fantastic detail! I would love for you to check out my blog. I'm offering blog candy for followers. http://alllthingsbeautiful.blogspot.com Thank you for sharing with us at Top Tip Tuesday. Amy A., DT

Scrappelise sa...

Vakkert! Og takk for tutorialen! :-)

fiona mctiernan walker sa...

A very beautiful make love the image chosen. Thank you for joining our challenge this week at Artistic Inspirations.
Good luck
Fiona dt. x

Anonym sa...

What a fabulous fold.Thanks for the details.Your card is absolutely beautiful.Thanks for joining us at Craft Your Passion.Hope to see you again next week.
Lisa x

Sue B sa...

Wow this is gorgeous.. I love the design and how it unfolds… beautifully decorated! :-)
Thanks for joining us at Divas by Design this week!
Hugs Sue B xx

Scrapperypa sa...

Ble inspirert av denne. Måtte lage en selv. Artig kort å lage :-) Takk for tutorialsen.

MackieMade Paper Creations sa...

So beautiful and unique! Thanks for joining us at www.7kidscollegefund.com!

Marg sa...

A stunning card!! Thank you for entering & Good Luck in our Challenge Blog.
{{{hugs}}}
Marg DT member of Stampin For The Weekend Challenge Blog
craftycardsbymarg.blogspot.co.uk