torsdag 29. mai 2014

Til ei nyfødt jente

Det er så hyggelig å lage 
babykort.

Tusen takk for bestillingen, mammaen min!

Jeg skal delta på disse utfordringene:
- One Stitch At A Time - Challenge # 214 - Anything Goes
- Stampin' for the Weekend - For the Girls
- Hanna and Friends - Challenge # 197 - Dies
- The Stamping Boutique - Challenge # 18 - Use a Doily
- 7 Kids College Fund - Challenge # 100 - Anything Goes
- Crafty Creations - Challenge # 264 - It's all about S (Sweet, Small, Stars)
- The Paper Nest Dolls Challenge - Challenge # 11 - Anything Goes
- Hobbygarasjens utfordringsblogg - Maiutfordringen # 14 - Bruk dies


Jeg har brukt rosa og hvit Bazzill,
og mønsterark fra Imaginisce, Baby Powder.
Også brukt litt resteark.


Ytterst har jeg festet et søtt pyntebånd.
I hvert hjørne har jeg festet metallhjørner som jeg har dekket med Gesso.
Under motivet har jeg festet osteklut og en kakeserviett.


Motivet har jeg fått av Asbjørg, tusen takk!
Motivet og panelene under er stanset ut med Spellbinders dies. 
Øverst i venstre hjørne har jeg festet små halvperler.


Banner-die cut'en er fra Joanna Shee.
Endene og baby die-cut'ene er fra Memory Box-
Jeg har også brukt kantpunch fra EK success.


Inni kortet har jeg brukt et stempel fra North Star Stamps.
Har også brukt hjørnepunch fra Martha Stewart.

8 kommentarer:

Meggi Bischoff sa...

oh, what a very nice and cute card.

thanks for sharing with The Staming Boutique and good luck.

gr. meggi

Debbie Adams sa...

Very beautiful baby card. I just love the whole thing. :D
Thanks for joining us at OSAAT challenge.
Deborah OSAAT DT

MackieMade Paper Creations sa...

Thanks for sharing your beautiful card with us at www.7kidscollegefund.com! I just love the corners and that little banner in the upper right corner!

Linda sa...

This is beautiful, I love all your delicate touches. Thanks for joining us at The Stamping Boutique, and GL

Anna-Karin sa...

Beautiful baby card. Thanks for joining us at Crafty Creations.
Hugs Anna-Karin

Nikki Byrne sa...

Such a beautiful baby card! Thank you so much for joining us at OSAAT this week and good luck. Hugs

Nikki DT

CraftyGirl sa...

Min, Your card is stunning. Thank you for playing along this week at OSAAT. I sure hope to see you back again very soon. Good Luck in the challenge!!!

TTFN,

CraftyGirl OSAAT DT
craftygirlcardsandcrafts.blogspot.com

pia iris sa...

et nydelig jentekort med masse flotte detaljer :o)
Takk for ditt bidrag til hobbygarasjen. klem pia