onsdag 21. mai 2014

Konfirmasjonskort



Det er fortsatt noen konfirmasjonshelger igjen.
Og jeg har mange konfirmasjonskort å vise fram.

Tusen takk for bestillingen, Irene, på dette kortet!

Blir med på disse utfordringene:
- Pile It On - Pile It One # 20 - Shabby Chic
- Card and Scrap - Utfordring # 76 - Shabby Chic
- Crafts 4 eternity - R # 176 - To Die For
- Paper Pretties - PVC 311 - Flowers
- Divas by design - Anything Goes
- Scrappin All Over - Utfordring # 24 - Shabby Chic
- Creative Card Crew - Challenge 62 - Shabby Chic/Vintage
- Sweet Stamps Blog - Challenge # 170 - Anything Goes
- Artistic Inspiration - Challenge # 92 - Anything Goes/Punches&/or Dies
- Through The Purple Haze - Challenge # 42 - Inspired by a Song (B You're so beautiful)
- Craftitude - Challenge # 65 - That's Die-licious (Use a Die)


Til dette har jeg brukt rosa og vanilla Bazzill.
Mønsterarket jeg har brukt er fra Bo Bunny - Primrose Place.
Die-cuten øverst på kortet er en dies fra Marianne design.
Den er også embosset.


 Motivet har jeg funnet på Pinterest.
Husker ikke helt hvor jeg har fått tak i pynten oppå bildet.
Har festet pynten med silkebånd, har også festet litt bling på båndet.
Jeg har rufset kantene på panelene,
også panelet under motivet.
Nesten midt på høyre side har jeg revet av en liten bit,
og festet en annen bit som er punchet ut med en kantpunch fra Martha Stewart.


'Rundingene' er die-cut fra Memory Box,
som jeg har hatt litt glitterlim på.
Under motivet har jeg også en grå-svart kakeserviett.
Nederst i venstre hjørne har jeg festet et metallhjørne,
kjøpt på eBay.


'Til konfirmanten' er et stempel fra Norsk Stempel Blad.
Har stemplet på die-cut fra Die namics.
Pyntet med to halvperle-blomster, kjøpt på eBay.


Stemplet inni kortet er fra Papirdesign.
Nederst i høyre hjørne, 
på siden hvor det er plass til å skrive en personlig hilsen,
 har jeg festet 3 små halvperler fra Kort og Godt.

8 kommentarer:

Wendy sa...

Beautiful...Thanks for playing along with us at Divas this week.
Wendy xx

paper fun sa...

Very beautiful. I love that die cut!

Thanks for joining our die cut challenge at Crafts 4 Eternity.

Mari

Crafty Humphreys sa...

Great project! Love the die cut circles and the gilded corner. Thanks so much for joining us at the Artistic Inspirations Challenge. Suz xxx

JMC Creates sa...

Love this card so different and the image is so modern. Jacqui from Craftitude

Unknown sa...

Fab card. Thanks for playing with us at Divas this week x

Anita sa...

Nydelig konfirmasjonskort :=)
Takk for at du deltar i utfordringen hos Card and Scrap
DT-Anita

BethieJ sa...

LOVELY!!
Thank You for joining us last week at PIO!
Have a GREAT Day!

Dwie lewe rączki sa...

Beautiful card! Thanks for joining our challenge at Creative Card Crew.
Big hug, Yvonne