søndag 11. mai 2014

Moro å prøve noe nytt

Jeg har blitt inspirert igjen...
Så et bilde, malt med kun en farge,
og synes det var så utrolig kult.
Så måtte jo bare prøve det selv også.

En glimrende mulighet til å bruke blomster og annen pynt
som man ellers aldri bruker, 
og som bare blir liggende.

Jeg deltar på disse utfordringene:
- Papirdokkene - Utfordring # 59 - Ikke kort eller LO
- 4 Crafty Chicks - 4 CCC # 193 - Flowers
- Divas by Design - In the pink
- Craftitude - Challenge # 64 - Anything Goes/Easy as 1-2-3


Lerretet har jeg kjøpt på Søstrene Grene.
 Noen av blomstene er fra Nille.


Jeg startet med å bruke Gesso på Stencils, 
fra bl.a Memory box.
Så lot jeg det tørke, 
før jeg limte på alt det andre jeg hadde valgt ut.


Jeg har også brukt andre blomster og blader.
Andre ting jeg har brukt på dette bildet er:
knapper, metallpynt, svære øreringer (som var populært på 80-tallet),
og et oppklippet gammelt (juggel) kjede.


Malte mange strøk med Uniq Pearl (fra Schjerning) før jeg så meg ferdig,
tørket mellom hver gang.


Dette var skikkelig gøy, 
og jeg synes resultatet ble knall tøft.
Noe jeg garantert kommer til å gjøre igjen.



3 kommentarer:

DesignerDiva sa...

Gorgeous! So creative.
Thanks for playing at Diva's this week and good luck with the challenge
Hugs Laurie x

Unknown sa...

Beautiful! Love the monotone look of this. Thanks for joining us at 4 Crafty Chicks this week.
Tina - DT

Kraftyscot (Donna) sa...

Fab creation, thanks so much for entering our challenge over at Craftitude - Good Luck!
Hugs Donna DT xx