søndag 25. mai 2014

Pengelomme/gavekort - bryllupskort

Mai er også en måned 
med mange bryllup.

Jeg har aldri laget så mange 
bryllupskort på en gang,
som jeg har gjort i det siste.

Tusen takk for bestillingen, Evelyne!

Deltar på disse utfordringene:
- Hanna and Friends - Challenge # 197 - Dies
- Divas by design - Anything Goes
- Stampin' Royality - Challenge # 229 - Weddings
- 7 Kids College Fund - Challenge # 100 - Anything Goes
- Artistic Inspiration - Challenge # 92 - Anything Goes/Punches &/or Dies


Jeg har brukt hvit og 'sølv' bling Bazzill,
og mønsterark fra American Craft - Christmas Frosty Fir.
Hjørne-die-cutene er fra La La Land.


Die-cutene under brudeparet er dies fra
Life Style Craft.
Har festet 3 D puter under disse die-cutene.
Navnene på brudeparet er die-cuts fra QK,
alfabetet heter Dragonfly.
Bokstavene har fått et lag med Glossy.


Brudepar die-cuten er dies fra Tattered Lace,
den har fått et lag med glossy og Distress Glitter. 
Sølvpynten er fra Darice.


 Jeg har brukt 'barte-punchen' fra Martha Stewart 
på panel nummer to.
Die-cutene jeg har brukt inni kortet er også fra Life Style Craft.


Bryllups-stemplet er fra Kort&Godt.
På pengelomme klaffen har jeg festet strimler punchet 
med en EK success punch.
 
Kortet er 8,1/4 x 12 inch.
Scoret på 4,6 og 8 inch.
Brett den midterste 'scoren' inn i kortet.

3 kommentarer:

Sharon sa...

This is gorgeous. I love the image and beautiful design.
Thank you for sharing this with us at Diva's by Design.
Hugs Sharon. x
Nellies Handmade Cards

Karen sa...

What a gorgeous creation! Tattered Lace dies are exquisite and you've used this one so beautifully. I love the elegance of your card, inside and out! Thank you for sharing your creativity with us at 7 Kids College Fund!

Hugs and blessings,
Karen

Anita sa...

A beautiful card, both inside and out. Thank you for joining our challenge at http://7kidschallengeblog.blogspot.com/