torsdag 23. april 2015

Bonderomantisk bursdagskort


 I dag føler jeg meg helt tommelomsk.
Gikk av nattvakt i går,
og jeg bruker så lang tid å komme meg  igjen,
etter å ha jobbet noen nattvakter.

Jeg måtte fjerne halvparten av det nederste bildet,
fordi det er bilder inni kortet,
og jeg har helt glemt å spørre om
at det er greit at jeg publiserer de.
Så derfor ser det nederste bilde litt rart ut...

Tusen takk for bestillingen, Aud!

Jeg blir med på disse utfordringene:
 - Fun with shapes and more: Challenge #180 - Geburtstag
 - Scribble and Scrap Blog: Challenge #42 - Always Anything Goes
- Card and Scrap: Udfordring #95 - Merkedager
- Suzy Bee's Bloomin' Challenge Blog: April Challenge 76 - Anything Goes With a Twist use a Die or Punch
- Crafting From The Heart: Challenge 56 - Always Anything Goes
- Love To Scrap! Challenge Blog: LTSCB # 52 - Anything Goes
- Incy Wincy Designs Challenge: Faux Techniques (Stiching)
- Fan-TasticTuesday: April Challenge 82: Anything Goes with a Twist...stitching, real or faux
- 7 Kids Collage Fun: Challenge #124 - Anything Goes


Til dette kortet har jeg brukt rød og grønn Bazzill,
og creme kartong fra Kort og Godt.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Graphic 45:
- Home Sweet Home Collection (Granny's Quilt, Handmade)

Motivet er også fra Graphic 45, fra samme kolleksjon
(Apple Pie).  


Tallet er die-cuts fra QK,
alfabetet jeg har brukt heter No.73.

Stanset ut med rød mosegummi.

Swirlene er av mørk blå Bazzill, die-cuts fra QK, det også.

Så har jeg tegnet på falsk søm rundt noen av kantene.


'Gratulerer med dagen' er en die-cuts fra Rox Stamps.

Alle kanter er svertet med Distress ink (Black soot).

6 kommentarer:

Rachel Parys sa...

This is a great vintage card!! Love the image and the colors! Thanks for joining us at 7 Kids College Fund!

Anne Bente sa...

wawwww så super flot ♥

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

knuzzzz ♥

Crafty Judith sa...

Beautiful card great job. Thanks for sharing with us at Fan-Tastic Tuesday xx

Anonym sa...

Incy Wincy Design's
Hugggs Lori X x X

Anonym sa...


Thank you for joining us this week at
Incy Wincy Design's
Hugggs Lori X x X

Jo sa...

Love the vintage look. Thank you for playing in our challenge at http://www.7kidscollegefund.com.